Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vi köpte för 2 mån sedan nästan alla möbler hos SB. Och bad dom att lägga undan inga problem sa dom slå signal när ni vill att vi kommer. Dom fixar allt inga skruvande hos mig.
Vi köpte för 2 mån sedan nästan alla möbler hos SB. Och bad dom att lägga undan inga problem sa dom slå signal när ni vill att vi kommer. Dom fixar allt inga skruvande hos mig.
Precis, dom har utmärkt service och kan varmt rekommenderas. När jag kom ner första gången handlade vi en del där på eftermiddagen och på kvällen kom sakerna hem och monterades på plats. Det hade nog aldrig inträffat i Sverige.
Nu när jag tänker efter så tror jag att dom även har butik i Khon Kaen, var där 2011 och kollade, har för mig att dom har flera butiker runt om i Thailand,
Nu när jag tänker efter så tror jag att dom även har butik i Khon Kaen, var där 2011 och kollade, har för mig att dom har flera butiker runt om i Thailand,
Det finns någon möbelaffär i Si Bun Rueang också men där försökte dom sig på farangpriser, ett av deras större misstag. Frugan och jag gick rakt ut därifrån, den gången missade dom förmodligen en ganska stor affär med deras mått mätt. Jag gillar ju att gynna lokala handlare men inte till vilket pris som helst.
Det finns någon möbelaffär i Si Bun Rueang också men där försökte dom sig på farangpriser, ett av deras större misstag. Frugan och jag gick rakt ut därifrån, den gången missade dom förmodligen en ganska stor affär med deras mått mätt. Jag gillar ju att gynna lokala handlare men inte till vilket pris som helst.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.