Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hur stor är varje taktegelplatta vad betalar du per m2 tak. 4.5 millar i Isaan låter som du blir tvärblåst på priset och låter byggföretaget bestämma vad det kostar?
Sen är det fame svindyrt jämfört med Sverige, om redan har mark ingen, ventilation, ingen värme, ingen riktig vattendragning, inget riktigt avlopp, kan tänka mig enkelglas, klena dörrar, inget riktigt kök som typ ikea etc. Etc. Hur kan det bli billigt!!!!!!
Gå nu ner till din toalett i sverige greppa ett riktigt grabba tag över vattenkranen försök knäcka eller böja tillbaks, nästa gng du kommer till byn gör samma sak och lika hårdhänt och skriv resultatet här
Hur stor är varje taktegelplatta vad betalar du per m2 tak. 4.5 millar i Isaan låter som du blir tvärblåst på priset och låter byggföretaget bestämma vad det kostar?
Jag sager ca 4'5 mill med vattentanken o traden, veggen runt huset,infarten med betong, garage for bilen altanen Alla mobler inne I huset, farang kok 4 sovrum med bad klinker o kakel o grinden vid infarten inte Bara huset jag tror att det er inte sa mycket men jag koper allt sjelf frugans brorsa er byggingenior fran Skola I Germany nej ner allt er klart jag tror inte so mycket
Jag sager ca 4'5 mill med vattentanken o traden, veggen runt huset,infarten med betong, garage for bilen altanen Alla mobler inne I huset, farang kok 4 sovrum med bad klinker o kakel o grinden vid infarten inte Bara huset jag tror att det er inte sa mycket men jag koper allt sjelf frugans brorsa er byggingenior fran Skola I Germany nej ner allt er klart jag tror inte so mycket
@magunnar, inget att bry sig om vad andra tycker och tänker, det är ändå du som ska bo där, tror att någon börjar bli lite avundsjuk på ditt bygge bara
Har det hänt något sen sist?
Jag uppskattar verkligen din tråd och då inte bara för att du bor i "vår" stad. Alla har ju olika erfarenheter av förhållanden i Thailand, själv har jag aldrig tvekat en sekund och det mesta jag har gjort känns helt rätt. Jag ser fram emot att få fortsätta att följa ditt bygge @magunnar .
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.