Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ojoj! Dom var glada vi hade köpt så mycket mat och grejer, att alla hade fullt att bära hem . Haha vilka gammar det gamla folket, nästan som dom har inte fått mat på länge. Påminnte mig på EMIL i Katthult historien på tv.
Ojoj! Dom var glada vi hade köpt så mycket mat och grejer, att alla hade fullt att bära hem . Haha vilka gammar det gamla folket, nästan som dom har inte fått mat på länge. Påminnte mig på EMIL i Katthult historien på tv.
Pratade lite med gumman och hon ville att han i vitt kommer tillbaka till oss när väggar och tak är klart på utbyggnaden, och gör det han gör vad det nu riktigt är så att vi kan vistas i det utrymmet också, även om golv, och badrum inte är klart. Och det kan ju vara ok för mig
När jag tänker efter så var han i vitt hos oss runt1 1/2-2 timmar och gjorde sitt, och det var bara jag, gumman, hennes ena bror och hans gumma och svärmorsan där om jag inte miss minner mig och inget party hade vi, får hoppas det blir något liknande nästa gång
Vi får vänta lite nu , dom har kommit så långt, med vägen fram till gatan att det får inte köras förän om två veckor från sista biten på vägen, måste brännas så pass länge. Så möbler om tre veckor ?
Vi får vänta lite nu , dom har kommit så långt, med vägen fram till gatan att det får inte köras förän om två veckor från sista biten på vägen, måste brännas så pass länge. Så möbler om tre veckor ?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.