Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Mitt smultronställe i Thailand (Bangsaen i Chonburi mellan Pattaya och Bangkok)
Enbart i nödfall, inte ens på sommaren gillar jag den. Men man har blivit tvungen någon gång när vattnet har varit avstängt. Jag erkänner att jag är en riktig badkruka.
Enbart i nödfall, inte ens på sommaren gillar jag den. Men man har blivit tvungen någon gång när vattnet har varit avstängt. Jag erkänner att jag är en riktig badkruka.
I dag var jag en tur till Pattaya i dag , och jag var så törst att jag satt mig in på en Restaurang på andre
sidan av gatan till den Norske Restaurangen LINDA i Jomtien .
Ut från den Norske restaurangen Linda kommer det en man som är mycket ustödig på beina ,det var
ett skritt fram och två till bake . Så ser jag han går till moppen sin , och setter sig på den och körer
cirka 5 meter och där ramla han om kull , här ligg han med till han får hjälp av en farang .
Och ferangen hjälper han till å komma i gang , han har nock drucket lit for många öl .
Jag kan inte vara säker om han var sjuk ,men han var inte i stand till å köra moppe .
Och restaurang flickan som arbeta här sa : " Ferang ki mao " Ferang shit full .
Varför ska jag skämmas. Du var inte på plats så varför ska du uttala dig om situationen. Vad menar du med att jag hädar? Håll din religion för dig själv och läxa inte upp andra.
Varför ska jag skämmas. Du var inte på plats så varför ska du uttala dig om situationen. Vad menar du med att jag hädar? Håll din religion för dig själv och läxa inte upp andra.
Jag har min dagliga promenad i hamnen och så tittar jag på dom som arbeta , det gillar jag.
Här är en pensionär som lagar garn till å fiska med , han har en fantastisk teknik med fingra
och fötter när han arbeta .
Menar du verkligen det? Jag hade högre tankar om dig, inte att du är religiös eller så men att ni som arbetar med folk från olika kulturer måste kunna respektera varandra. Men smilisen visar att du förhoppningsvis skojade.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.