När köper Du elbil?

 
Undrar hur det är med de norsktillverkade bilarna?
Norge har tillverka mange sorter bilar , Både med forbrenningsmotor og elbiler .Men skal man produksera bilar, så er det vikstigaste , man skal tjena gode penger på produksjonen av biler , Vi kan ikke bygga biler med store tap år etter år , som våre kjere granner har gjort . Her er 16 biler Norge har produksert .


 
Norge har tillverka mange sorter bilar , Både med forbrenningsmotor og elbiler .Men skal man produksera bilar, så er det vikstigaste , man skal tjena gode penger på produksjonen av biler , Vi kan ikke bygga biler med store tap år etter år , som våre kjere granner har gjort . Her er 16 biler Norge har produksert .


Norge har ikke råd och har ikke kunskapen att bygga bilar.
 
Norge har ikke råd och har ikke kunskapen att bygga bilar.
Når Sverige skulle bygga Saab 900 , Saab 9-3 og Saab 9-5 så henvender dei seg til Baggarne om hjelp . Dei får en norbagge til å designa dei nye saaben Og Einar J Hareide designa dei nye Saab som svenskane elsker , Norge tjente penger på Saab bilarne , mens sverige tapte på miljard vis av kroner .


 
Når Sverige skulle bygga Saab 900 , Saab 9-3 og Saab 9-5 så henvender dei seg til Baggarne om hjelp . Dei får en norbagge til å designa dei nye saaben Og Einar J Hareide designa dei nye Saab som svenskane elsker , Norge tjente penger på Saab bilarne , mens sverige tapte på miljard vis av kroner .


Det fanns ingen i Norge som kunde bygga bilen. Eller hade råd att bygga den.
 
Det var kanske baggarnas fel att SAAB gick i graven? :unsure:
Dere skulle ikke hatt bagarne til å designa bilen . Bedre med svensk design som bilde viser

1280px-1955saab92b.jpg
 
Det fanns ingen i Norge som kunde bygga bilen. Eller hade råd att bygga den.
Her viser ein Dumper som Norge bygde 10.000 av Med navnet Moxy og exporterte til halve Europa . Japan kjopte alle rettighetene til å bygga den med navnet Komatsu Moxy , Med ein stor fabrikk i japan som bygger den . Norge starter opp i gamle fabrikken med å bygga den med nytt navn DOOSAN med det forste ,






Det fanns ingen i Norge som kunde bygga bilen. Eller hade råd att bygga den.
 
Her viser ein Dumper som Norge bygde 10.000 av Med navnet Moxy og exporterte til halve Europa . Japan kjopte alle rettighetene til å bygga den med navnet Komatsu Moxy , Med ein stor fabrikk i japan som bygger den . Norge starter opp i gamle fabrikken med å bygga den med nytt navn DOOSAN med det forste ,

10.000 dumprar på 50 år :laugh2:
 
I 6 år jobba jeg med og bygga busser i Norge med svenske deler som motor og hjuloppheng og div . Vi bygga ca 10 busser for uka . Og flere av disponentene i Busselskapene kom med eldre busser og jeg fikk jobben med å bygga dei om til Camping-bil . Navnet på Bussen ARNA busser se foto .

Arna-Volvo_Oslo_.jpg
 
Jeg bygga meg ein husbil i Tidaholm . Jeg laga alle deler og skap i kjellerboden på 3 m2 og monterte på parkeringsplassen . Her kjopte jeg meg ein kolisjonskada Citroen og opprette feilen . og sette inn vindu og inreda den , Bilen hadde jeg i 6 år , og var mye på utleige på summeren , så bilen betalte seg selv , Den blei solgt til ein i stockholm for 120.000 skr . se foto

IMG_2544.jpg


IMG_2550.jpg


16 mai Bergen 2011 066.JPG


IMG_2548.jpg


IMG_2546.jpg
 
Jeg bygga meg ein husbil i Tidaholm . Jeg laga alle deler og skap i kjellerboden på 3 m2 og monterte på parkeringsplassen . Her kjopte jeg meg ein kolisjonskada Citroen og opprette feilen . og sette inn vindu og inreda den , Bilen hadde jeg i 6 år , og var mye på utleige på summeren , så bilen betalte seg selv , Den blei solgt til ein i stockholm for 120.000 skr . se foto

IMG_2544.jpg


IMG_2550.jpg


16 mai Bergen 2011 066.JPG


IMG_2548.jpg


IMG_2546.jpg
Du har tydligen alltid varit fattig så jag förstår att du emigrerade till det rika Sverige och letade efter en thailändsk kärring.
 
Du har tydligen alltid varit fattig så jag förstår att du emigrerade till det rika Sverige och letade efter en thailändsk kärring.
Du bare prater om hvor fattig jeg er og den rika Sverige , Men jeg hadde 2 husbiler i sverige som jeg leiga ut ,som er god butikk , og mange tusen kroner ekstra i månen .Se foto av husbil nr 2 .
Og så hadde jeg en hobbi til , Jeg kjopte og fiksa opp lägenheter og solgte med god fortjeneste , Svenskane som skulle invistera til pensjonen sin . Gjekk i spillebutikken og spilte på hester og mye annent ,så dei hadde knapt til maten m´, alt av penger gjekk til å spille for .

Husbil Kroatien 662.jpg


Husbil Kroatien 034.jpg
 
Du bare prater om hvor fattig jeg er og den rika Sverige , Men jeg hadde 2 husbiler i sverige som jeg leiga ut ,som er god butikk , og mange tusen kroner ekstra i månen .Se foto av husbil nr 2 .
Og så hadde jeg en hobbi til , Jeg kjopte og fiksa opp lägenheter og solgte med god fortjeneste , Svenskane som skulle invistera til pensjonen sin . Gjekk i spillebutikken og spilte på hester og mye annent ,så dei hadde knapt til maten m´, alt av penger gjekk til å spille for .

Husbil Kroatien 662.jpg


Husbil Kroatien 034.jpg
Det är en skåpbil med säng. :)
 
Det är en skåpbil med säng. :)
Men svenskene betalte gode penger på utleie av bilen . Og etter 6 år bruk av en brukt bil kolisjonskadd som jeg fikk billig , fikk jeg 120.000 skr for den . Og så sparte jeg i ett år av pensjonen i Thailand , og av pengene kjopte jeg hus i Thailand og betalte kontant , så ingen husleige i Thailand .
 
Men svenskene betalte gode penger på utleie av bilen . Og etter 6 år bruk av en brukt bil kolisjonskadd som jeg fikk billig , fikk jeg 120.000 skr for den . Og så sparte jeg i ett år av pensjonen i Thailand , og av pengene kjopte jeg hus i Thailand og betalte kontant , så ingen husleige i Thailand .

Precis!
Du har ju aldrig köpt något vettigt i ditt liv.
Allt handlar om ekonomi…och det blir nog så när man inga pengar har.
 
 
 
Tillbaka
Topp