Thailändska Marinen köper drönare för 4 miljarder baht.

Jag minns dina spådomar att ryssarna skulle vara besegrade innan april och jag varnade för att det kommer att bli långvarigt.
Ingenting ändrar min syn att det kommer att ta många år i Ukraina.
Men kineserna är High Tech i vapen när ryssarna använder vapen från Sovjettiden.

Elitserien mot division fem.

Är inte Ryssland den stora vapenleverantören till Kina?

/ SatanG

UBÅT i Siambukten är väldet dummaste man hört på länge, det är ju knappt 100 meter djupt Så alla skulle ju kunna se var dom är när dom kommer med blotta ögat
Har du koll på djupet i Östersjön, verkar ju inte så... knackat rost massa år och tror, finns par "djupområden" men ett rätt grunt innan hav.

Är det den som fått avbrytas flera gånger nyligen?

Varifrån skjuter Kina och Ryssland upp sina raketer?
Nope det är den statliga NASA har försökt som inte gick så bra pga åskoväder.
Elon har ju sitt satelit program med internet och det som förser Ukraina med gratis internet nu under kriget via sateliter och också ett av det största i utveckling av rymdfräder. Tesla är väl den lilla dom har idag och stora utvecklingen är inom rymd.

Tillräckligt för att gömma en ubåt , Siam bukten är nått helt annat med klar sikt det har du fan inte i Östersjön inte ens på tio meter
Det beror på helt hur farkosten är målad för att smälta in. men ja i delar omöjligt men en ubåt här handlar nog inte om att ligga längst in i bukten utan blockera för att komma in eller för att passera malacca och i dessa vatten är det andra djup...

Thailand snackar vi om och vatten dom försvarar och i där ligger norra delen av Malacca.
Hej

Ja dom kan väl alltid leka lite med sina U-nåtar eller ta en fisketur med dom, men något krig eller militärattack ifrån något grannland där dom kan komma till användning tror jag inte vi får uppleva under vår livstid.

Mvh isan lover

Hej

Ja dom kan väl alltid leka lite med sina U-nåtar eller ta en fisketur med dom, men något krig eller militärattack ifrån något grannland där dom kan komma till användning tror jag inte vi får uppleva under vår livstid.

Mvh isan lover
Lite som svenska ubåtar, bästa i världen, sålda och alla vet hur...

Liknande trådar

Tillbaka
Topp