När köper Du elbil?

Volvo EX 30 lever inte opp tilforventningene , Ein av dei dyraste i Testen og simplaste bilen, kinesisk kvalitet . Kjop en Eutopeisk eller Amerikansk kvalitet bil .

volvo_ex30_banner_coming.jpg

Kinesiske biler har dei satt extra lave priser på ,for å konkurere med Europeiske og amerikanske biler , Men extrautstyr og servise er ikke billig ,der tar dei pengane igjen på salgstapet .

Fortfarande aldrig!
Uppvuxen med V8 och pappas Oldsmobile Super 88, 1961 och mina två bröders Oldsmobile F85 1964(Nęger)p.g.a. stolpen.
Och alla el bilar är "F-cking" på nedåtgående pågrund av att "batteripaket" inte kan tas omhand på rätt sätt enl. Greta Thunberg vilkor.
Hon skapar nytt, vi kan inte ännu ta hand om vad hon vill..
F--ck It!

@JBK.Ltd.

Grattis till dom som har oljepannan kvar i huset

Ser man det rent historiskt så hade vi nog de flesta uppvärmningmetoderna i morsan och farsans hus. Det var olja, det var el, det fanns kamin och vi hade fjärrvärme.
Allt på grund av politiska tilltag.
Back-up alternativ är alltid bra att ha då politikerna ser till att få in pengar i kistan.
Det är långtifrån inkomst av tjänst som driver landet, till skillnad från vad de flesta verkar tro

Ser man det rent historiskt så hade vi nog de flesta uppvärmningmetoderna i morsan och farsans hus. Det var olja, det var el, det fanns kamin och vi hade fjärrvärme.
Allt på grund av politiska tilltag.
Back-up alternativ är alltid bra att ha då politikerna ser till att få in pengar i kistan.
Det är långtifrån inkomst av tjänst som driver landet, till skillnad från vad de flesta verkar tro
Ja jag önskar att jag hade vattenburen värme i huset för att enklare kunna välja uppvärmning. Ved är hyfsat lätt att få tag på till en okej peng. Har gått några kubik dom senaste två vintrarna för att få dräglig inomhustemperatur till ett vettigt pris. Problemet med kamin är att det blir varmt som fan när man eldar men det håller inte i sig så länge.

Ja jag önskar att jag hade vattenburen värme i huset för att enklare kunna välja uppvärmning. Ved är hyfsat lätt att få tag på till en okej peng. Har gått några kubik dom senaste två vintrarna för att få dräglig inomhustemperatur till ett vettigt pris. Problemet med kamin är att det blir varmt som fan när man eldar men det håller inte i sig så länge.

Bergvärme eller slang på tomten kan fungera.
Det är ju inte direkt gratis eller enkelt, beroende på hur och var man bor.
Du skulle kunna elda lotter. Det finns nog en del överflöd av sådana

Några kubik dom senaste åren, vad värmer du upp 20 kvadrat. ved är inte billigt om du måste köpa färdigt tusen till tolvhundra här
per kubik. Fixa till kaminen så du värmer upp mera än en plåtburk. jag förbrukar ca 20 kubik varje år så därför funderar några kubik

Tillbaka
Topp