När köper Du elbil?

Efter alla dessa "EL"bilar som har producerats, så har jag hittat saker som gör dem värdelösa.

1. De blir plötsligt "bredare" än alla andra fordon.
2. Deras "El-paket" verkar göra dem 10 km/t långsammare än given skylt hastighet på vägen.
3. Sen verkar en given regel i trafiken (Höger regeln!), verkar plötsligt försvunnit ur huvudet på framförande "idiot" av fordon.
4. Vi! Har även dessa korkskallar som är ägare till "Tesla bilar" tillverkade av Elon(F)usk's företag, de är totala "Ignoranter" av trafikregler och tror de gör"Världen renare".

Säger bara en sak!
Den dagen dessa "El bilar" ska skrotas miljövänligt! Är ett jobb för allas Greta Thunberg...

Screenshot_20241126-180020~2.png

(Pissa gärna i fickan, men ta mig f---n inte i min!)

@JBK.Ltd.

Detta låter som om det skulle kunna få stora konsekvenser:

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/miljontals-äldre-dieselbilar-hotade-kan-förbjudas-inom-eu/ar-AA1uMWWA

”Dieselbilar sågs länge som det självklara valet för den som ville köpa en miljövänlig bil i Europa, men efter Volkswagens utsläppsskandal år 2015 kom detta att ändras snabbt.

Nu hotar ett rättsfall i EU-domstolen att förbjuda miljontals äldre dieselbilar, rapporterar den tyska bilägarorganisationen ADAC.”

Dattra til Kjerringen min ser etter ny bil , det blir ikke EL bil . Nå fikk hon ett tilbud på Peogot 408 GT til 1799.000 baht Ho får prove den i 10 dager for ho bestemme seg . Er det noen som har kjenskap til den bilen ???

peugeot_408_price_banner_2024-copy.jpg

Dattra til Kjerringen min ser etter ny bil , det blir ikke EL bil . Nå fikk hon ett tilbud på Peogot 408 GT til 1799.000 baht Ho får prove den i 10 dager for ho bestemme seg . Er det noen som har kjenskap til den bilen ???

peugeot_408_price_banner_2024-copy.jpg
Bilen er bygd i Malaisia og har 7 års garanti med 3 år fabrikkgaranti . Dattra har spart i mange år for bilen , og så solgte ho gamebilen Mazda 2 som var 8 år gammel og godt over 150.000 km og fikk 200,000 baht for den . Når dattra bruker bilen i jobben , får ho bra betalt for Km .Så det blir noen bath av det også . Bilen betaler ho halvparten når ho får litt hjelp av moren , Jeg har sakt betal den kontant , jeg kan hjelpe litt , Jeg er så gammel og får ikke pengene med meg i graven , så jeg kan bruke litt av dei .

Tillbaka
Topp