Har föstått sedan ett tag att du inte fattar andras liv eller synpunkter, eller ens hur andra känner och lever.
Du utgår från din lilla, ja verkar vara ytterst lilla värld och där tycks tiden dessutom ha stannat för du låter som farsan på 70 talet.
Vet du !! leksak behöver jag inte, men till jobb och andra vardagssysslor krävs det bil där jag bor i Thaiand.
Köpa bil idag innebär ju att man får en massa lullull med som standard, och saker som att inte behöva köra nyckeln i dörrlås eller ens inne i bilen är nog mer vanligt än ovanligt numera. Och didgital display, tja finns det något bilmärke som inte har det mer eller mindre nu?
Fanns en tid när jag inte mådde så bra och just då tyckte jag att jag skulle delge alla mina åsikter, ja även om de inte handlade om mig utan om hur andra skulle tycka och göra. Sicken tur att jag frisknande till så jag inte blev som dig, för så långt hann jag inte nå även om jag sågs som halvdöd av andra.
Fundera du på det ett tag, och det är alltid bra att ... ja just fundera lite ibland. Vet du hur man gör så gör det innan nästa post. Puss.....