Någon som kom ihåg Pattaya tidigt 80-tal

Det fanns många "goa gubbar" på den tiden, man hade tid på ett annat sätt än idag.
Pattaya var så lugnt då, Koh larn har idag mer turister på en dag än Pattaya hade på en månad då.
Fast inte när US- Navy kom.
Tillbaka till Axel..... Detta är kanon..
Han satt en dag tillsammans med Maffia på Mac Sweden och käkade, de hade just kommit från hotellrummet,
han såg så lycklig ut, när Vicke frågade honom hur det går, så svarade Axel.... Jo tack bara bra men nu kommer det bara blå rök. Hoppas ni förstår. :thumbsup:

Ja, Axel hade kylskåp i sitt rum som ägaren stängde av elen till när de gick ut.
Städerskan var trevlig, hon gillade alla pengar som var på rummet. Minns när Maffia var arg på Axel, då tog hon alla sina köksgrejer och gick ner till soien på Beach Road. Man börjar komma ihåg mer och mer från Pattis
Måste bara fråga om någon kom ihåg Guesthouset Viking Hotel, det drevs av Tord tror jag det va.
Kan berätta att jag tittade förbi för 2 mån sedan. Stor renovering, kommer bli kanon. Dock är det ingen svensk som sköter om det numera.

Tron kan försätta berg skrev jag i tidigare inlägg , gäller fortfarande för dem som håller till runt Hua Hin Och Phuket .
skillnad med oss som gillar kvalitet och kvantitet i kombination ...;)

Om du har minsta teknikbegåvning så vet du att HD är kult och meka , Japan är åka utan problem ...

Tyvärr kan inget om teknik tex motor låda bakaxel svetsning matriallära mm då är det bra att ha dig att tillgå här på forumet tack

För att kunna räkna upp detta behövs det ingen kunskap , nej det har du rätt i , å andra sidan så vet man ju kunskapen om man väljer att lita på en HD , lyssna på Ja, Men jag gillar ju att åka ..:)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp