Långeman
Forumveteran
"Jonas " sa:Kanske borde jobba 2 veckor extra denna gången, landar ju 13-14 Augusti och då kommer ju det vara som mest förviring antagligen.
Efter 2 veckors förvirring kanske det kommit lite klara direktiv så då vet man vad som gäller.
För verkar som inte immigrations officerarna själva är riktigt säkra på vad som gäller, vissa säger no problem vissa säger att om dom sitter i passkontrollen kommer dom neka såna som jobbar som jag gör 28/28 och se oss som borderunners och bosatta.
Finns ju en tråd om detta på Thaivisa som heter 28/28 som handlar om VISA situationen nu för såna som arbetar som mig och svaren dom som varit på immigration fått har ju varit olika från no problem till att kommer inte in igen på 30 dagars.
Enda tråkiga är jag har bara varit hemma en hel ledighet i år pga. alla kurser så såg riktigt fram imot att få stanna hemma en hel ledig period och bara slappna av
Dt är just sådana saker som du skall samla ihop och ställa frågan till Kågeby Swe AMB.
Han hatar denna manjana stilen, ordning och reda skall det vara konkreta svar som gäller alla.