Vart och när åker ni på eran nästa semester ( inte Thailand)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"piloten " sa:
Faranger.
Jag kommer nog att oka till london och jobba,har gott och trampat 7 mon i Pattaya,oker nog en svang till Helsingfors och halsar po en gammal kompis fron Sverige,kanske hinner jag till Malorca,det ar ett gammalt resemol sedan +70 talet,dar fanns det ockso galanta damer ock cuba libre.Funderar nar jag kommer tillbaks i vinter,att oka till Hong kong,har varit i Laos,Kambodja,Indonesien,funderar ockso po Australien.
Halsning,

Tror det blir USA för mig nästa år men vill inte åka ensam....När kommer du till Stohålet?

Nästa år har jag faktiskt funderat mer och mer på att stanna i Sverige. Varför inte visa familjen några fina delar av vårt vackra land? Facket jag är med i har några hus som man kan hyra, bl a i Sälen och Tegefjäll. Och det behöver ju inte vara vinter för att man skall åka dit. Dalarna på sommaren är fantastiskt vackert.

Det är ju ganska bekvämt också att åka bil med barn, vår lille blir två år då så han får ju en hel del utbyte av en sådan resa. :)

"Berralund " sa:
Nästa år har jag faktiskt funderat mer och mer på att stanna i Sverige. Varför inte visa familjen några fina delar av vårt vackra land? Facket jag är med i har några hus som man kan hyra, bl a i Sälen och Tegefjäll. Och det behöver ju inte vara vinter för att man skall åka dit. Dalarna på sommaren är fantastiskt vackert.

Det är ju ganska bekvämt också att åka bil med barn, vår lille blir två år då så han får ju en hel del utbyte av en sådan resa. :)
Ta med fiskegrejor, det är bra fiske efter öring i Sälen sommartid

"Caveman™ " sa:
Ta med fiskegrejor, det är bra fiske efter öring i Sälen sommartid

Tack för det tipset. Grabben (då 10) är väldigt nyfiken på fiske eftersom han knappt har fått chansen i Thailand. Och själv har jag inte fiskat öring heller, mest torsk i Öresund.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
28
Visningar
2 K
glimten66
G
A
Svar