Pattaya idag

 

Gottland

Forumveteran
Pattaya idag 14 Januari 2021
1pm.thumb.jpg.9187a38c1ca13fa5b65f1399745e3da5.jpg
1pm1.jpg.b4b457afd308bf1ba58df6fbccbcfcf6.jpg
 
visserligen inte pattaya walking street men liknande
min frus kusin som jobbar på baren country road (soi cowboy) berättade att det är stängt och många fler barer stängda också
så nu är hon hemma i byn ban-kamhai, kanske skönt för dessa kvinnor att vila upp "inkomstkällan" och levern
 
18 tourist attractions and some hotels in Pattaya have announced that they will temporarily close due to lack of customers. The hotels are Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya, D Varee Jomtien Beach Pattaya and Hard Rock Hotel Pattaya
Tourist attractions closed in Pattaya:
Alcazar Cabaret Show
Pattaya Floating Market
Institute of Marine Science
Art in Paradise
FROST Magical Ice Of Siam
Million Years Stone Park and Pattaya Crocodile Farm
Baan Upside Down
Dolphin Show (Pattaya Dolphinarium)
Harbor Land, Pattaya Branch
Legend Siam Pattaya
Tiffany's Show Pattaya
Suanthai Pattaya
Tuxedo Magic & Illusion Hall
Ripley's Believe It or Not!
Baan Sukhawadee
Amazing Art Pattaya
Ramayana Water Park, Pattaya
Cartoon Network Amazone water park
 
Men Bjarne pa Kronborg haller ut..

Fast det stället måste var ett unikum, jag har bott på Diana Inn, brevid kronborg sedan 1992 och ja, kronborg verkar helt unikt, måste vara någons vardagsrum typ, inne då, ibland ser man en meny utanför sällan eller aldrig någon utanför typ.

Men heads Up för Bjarne!
 
Jag kanske skulle gått in... På uteservering har varit dött dock.

Men det är nu inte för sent!

Innanför de tonade fönstren syns det inte om man dricker kaffe eller Leo!
 
Såg när vi körde genom 3rd road i förrgår på kvällen att där var flertalet ställen öppet blev förvånad, flera av bbq ställena va välfyllda av Thai men på 2nd och beachroad igenbommat.
 
visserligen inte pattaya walking street men liknande
min frus kusin som jobbar på baren country road (soi cowboy) berättade att det är stängt och många fler barer stängda också
så nu är hon hemma i byn ban-kamhai, kanske skönt för dessa kvinnor att vila upp "inkomstkällan" och levern
Är det den med livemusik? Isf brukar jag spela biljard där, sjyst ställe.
 
Massor av thais på jomtien beach också, mest i södra delarna och de kom sent och satt kvar sent!

Fler ställen öppna längs Bach road, känndes som högsäsong här idag!
Haha jag blev uttittad häromkvällen när ja tog en whopper på BK. Hade ansiktsmask. Faranger i Pattaya är som faranger i Sverige man måste nog ha covid om man bär mask! 555
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp