Pattaya på 90 talet.

Båda sorter dessvärre.

Man har ju hört en del suspekta gubbar diskutera vad dom ska göra med tjejerna dom tar till hotellet och ibland har man blivit mörkrädd.

En tysk gubbe berättade för en polare att han tände på att se tjejerna köra upp flaskor i m**tan.

Eller dom där stolpskotten som tar med sig div sexleksaker till Pattaya.

BTT

Hahaha vad är det för stolpskott som tar med sig sexleksaker, har de inte hört talas om Eden Club :-)

/ SatanG

Jeg tjenestegjorde i UNIFIL (Libanon) i 1985 og det var populært å dra til Thailand når vi fikk 3 ukers leave. Og en som jeg jobbet sammen med kom tilbake og fargen på tungen hans var mørk lilla. En sykdom han hadde pådratt seg etter å ha kysset en av Pattaya’s sjønne jumfruer. Det gikk over etter et par uker så ingen skade skjedd. Men da han kom tilbake å viste fram tungen sin så måtte vi alle bare le når han fortalte hvorfor.

För att jag skrev om sömnpiller som svar till BTT ang suspekta gubbar trots att det ju är BTT själv som berättat det.
Jag kan hålla med @Moderator . Att älta gammal skit från ett annat forum ger absolut ingenting. Jag har pratat med honom via pm och vi låter saken bero för denna gången. Men fortsätter mobbingen så kommer varningar/avstängningar som ett brev på posten.

Jag kan hålla med @Moderator . Att älta gammal skit från ett annat forum ger absolut ingenting. Jag har pratat med honom via pm och vi låter saken bero för denna gången. Men fortsätter mobbingen så kommer varningar/avstängningar som ett brev på posten.
Älta? BTT tog ju själv upp ämnet. Att då Nmax minst samma historia från förr och synar lögnen som förskönar drogning är väl inte fel? Eller är det okay att ge andra droger? Dessutom i mängder som de inte kan hantera?

#rohypnoltillallasingelkillar

Älta? BTT tog ju själv upp ämnet. Att då Nmax minst samma historia från förr och synar lögnen som förskönar drogning är väl inte fel? Eller är det okay att ge andra droger? Dessutom i mängder som de inte kan hantera?

#rohypnoltillallasingelkillar
Det är inte bara detta saken gäller, det är generellt. Det finns dom som jagar och är taskiga mot BTT i flera trådar. Historik från ett grannforum har inte med oss att göra, den diskussionen kan föras där. Enough is enough!

-84 var jag där första gången och då var det inte stort. Walking streets karusellbar kommer jag ihåg att den fanns kvar 2003 och så givetvis baren med Thaiboxning vid stranden. Numera har jag hållit mig borta för familjefridens skull.
Var i jomtien en sväng i förrgår och bara det räckte för och bli gubbsjuk ;)
Den där karusell baren kollrade bort mej,,skulle träffa några kompisar på kvällen, var ute i god tid så jag hoppade ombord satte mej och drog in ett par snabba öl sen gick jag av samma väg jag kom från,, trodde jag, visste inte att den snurrade i halv snigeltakt, det tog en stund innan jag var på rätt väg igen,, träffade många nya bekanta den kllen

När man bodde på Diana Inn på 90 talet så kunde man iof undrar var man hamnat på för boende..

Men kul var det!

Det låg ett område med fyrkantsbarer mitt emot, där Arkaden med beefeater och kiss ligger nu, man behövde inte röra sig långt.......
Små trevliga barer med bambu stavar och en planka som bardisk en islåda med singha och kloster och några cola till kylning och ett batteri med Mekhong på hyllorna under grästaket, där fick jag hjälp att hitta hem till rummet av en godhjärtad hjälpsyster som tom stannade kvar på rummet hela natten för att se till att jag inte rullade av sängen,,, sa hon

Små trevliga barer med bambu stavar och en planka som bardisk en islåda med singha och kloster och några cola till kylning och ett batteri med Mekhong på hyllorna under grästaket, där fick jag hjälp att hitta hem till rummet av en godhjärtad hjälpsyster som tom stannade kvar på rummet hela natten för att se till att jag inte rullade av sängen,,, sa hon
Ja fan nån annan öl en singhan och kloster gick inte att uppbringa. Men då var iof singhan jäkligt god, starkare mer ett unikt bett i beskan!

Låter mer som 80 tal?

Det är inte bara detta saken gäller, det är generellt. Det finns dom som jagar och är taskiga mot BTT i flera trådar. Historik från ett grannforum har inte med oss att göra, den diskussionen kan föras där. Enough is enough!

Jag förstår. Logiken är tydlig. En dömd våldtäktsman i Malmö är vit som snö när han flyttar till Göteborg.

Eller om man dödshotar någon på ett annat forum, så kan man vara bästa kompisar på ett annat forum. För det som sägs på ett ställe gäller inte på det andra.

Även du måste väl inse hur dumt det låter. Personligen har jag inget emot BTT, han är underhållande. Mer än så ser jag honom inte som, alla historier och påhitt tar jag för just det, historier och påhitt.

Lite som klassens clown är BTT forumet clown.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp