Pattaya vill minska sitt turistberoende.

Hej

Ändå läser man i Pattaya mail att dom griper 16-17 åringar i barerna ibland, själv trodde jag att ålderskravet var 18 år, men det var kanske förr i tiden, 20 år var något nytt för min del.

Mvh isan lover

Själv trodde jag det var 18 för serveringstjejerna och 20 för gogodansöserna men som du säger så kanske det ändrats.

/ SatanG

Just I Udon ska det väl finnas några ställen där thaisen går för billiga brudar från Laos.
Faranger är nog inte välkomna där.

Frilansare i hörnet på Samphan är alltid på plats på kvällarna och det är ingen högre klass.
De är riktigt sliskiga må jag säga , man tar omvägar

Själv trodde jag det var 18 för serveringstjejerna och 20 för gogodansöserna men som du säger så kanske det ändrats.

/ SatanG
Serverings-tjejerna går ju vanligtvis med kunder sk workinggirls , så 20 bast är det som gäller . Det vore konstigt om jag missat , men även Polacken är mänsklig :p

Hej

Läste precis det här och kom att tänka på vad som har diskuterats i denna tråd.

Här gjorde polisen en raid mot ett Karaokeställe i centrala Thailand, här fann polisen 6 tjejer varav 4 var ifrån Thailand och 2 ifrån Laos, tre av dom var under 18 år och den yngsta var bara 15 år.

Mvh isan lover

Kände 2 tjejer i ungdommen +20, Svenska tjejer, den enes största dröm var att bli strippa och den andre hade jobbat som strippa och hon sa att det var den bästa delen av hennes liv.
Det enda som var jobbigt var alla moralkärringars fördömmanden, men jobbet gjorde henne lycklig, hon hade aldrig mått bättre sa hon.
Så någon enstaka gillar att visa upp sig naken.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp