Renovera/bygga badrum i Sverige kontra Thailand

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
Sambon vill ha så då gör vi så, livet är för kort för att inte se till att ha det man vill.
Frugans mamma å mostrar har fått sina gubbar att göra någon koppling till handfatet, för rövduschändamålet ;)

Hamnade på en marknad för några år sedan då det började trycka på, inget papper och blöt från ryggslut till knä fick mig att våga vägra rövdusch :D:D

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Frugans mamma å mostrar har fått sina gubbar att göra någon koppling till handfatet, för rövduschändamålet ;)

Hamnade på en marknad för några år sedan då det började trycka på, inget papper och blöt från ryggslut till knä fick mig att våga vägra rövdusch :D:D
Har använt rövdusch ett par gånger med lyckat resultat efter väl förättat tarv. Det gäller att ha siktet rätt inställt och inte dra på med högtrycken direkt. Elementärt min käre Watson, det är helt enkelt en skitfråga. :cool:

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Idag har vi vart på Golvabia och tittat på väggar och golv. Det är ju en hel djungel att välja på.
Priser från 200kr kvadratmeter upp till några tusen.
Vi tog hem olika kataloger iallafall.
Det blir nog något gråaktigt.

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Jag såg på nätet att jem o fix hade för 59-129kr.
Så det går att få det billigare, men det blir Golvabia för vår del.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Idag har vi vart på Golvabia och tittat på väggar och golv. Det är ju en hel djungel att välja på.
Priser från 200kr kvadratmeter upp till några tusen.
Vi tog hem olika kataloger iallafall.
Det blir nog något gråaktigt.
Ta något brunaktigt istället, det gjorde jag när jag renoverade i min gamla lägenhet. Då syns inte skiten... ;):D

Liknande trådar

Topp