Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Välkommen till området.
Vi har vårat här sedan några år men köpte färdig bygge.
Våra hantverkare som vi haft till extraarbete kommer dock från Pattaya.
Synd att jag inte kunde hjälpa där.
Är där bara en månad om året typ.
Tack för informationen. Jag var i Bangsaray en vecka i April och kollade hus ock tomtpriser. Nästa besök blir i början av Juli då jag ska kolla vidare på hus och tomter. Möjligtvis också att hyra hus? Jag besökte några trevliga hus i Dhewee Park Village som jag tänker lämna skambud på. Jag planerar att bo i Thailand 6-8månader om året. Snart dags att lägga av eller åtminstone varva ner med arbetet. Behåller mitt hus i Sverige för att tillbringa somrarna där.
Jag har åkt regelbundet till Thailand i c:a 15 år men det är inte förrän nu på senare tid som jag har bestämt för längre boende där. Jag har sedan länge bestämt att jag inte ska bo i Sverige på vintern och har inte varit i Sverige på vintern sedan många år pga utlandsarbete i varmare länder. Jag har haft funderingar på att bosätta mig i andra länder men det blir Thailand eftersom jag har en Thai sambo där. Hon vill också fortsätta att jobba några år till, tills hon har uppnått minst 10 år som Government teacher (4 år till tror jag) för att få ut minimum pensionen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.