Snart får jag byta liv igen...........skönt!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
S

salmon

Gäst
:wai:
Som sagt var. Här sitter jag och ¨dräller¨på nattkvisten eller morgonkvisten om Ni så föredrar. Någon pilsner har nog slunkit ner under kvällen också.Jag har fixat den sista tvätten. Jag har tömt kylskåp och skafferi på livsmedel med begränsad hållbarhet. Jag har packat och gjort allt klart,tror jag i alla fall. Fast när jag kollar in min packning så är det mest gåvor till nära och kära,märkligt! 20 kilo presenter och inte ett enda bowlingklot. F-n vad tungt det blev! :o

I dag är sista dagen för mitt jobb. I morgon 04.00 kommer min transport och ¨plockar¨upp mig för att returnera mig i början av Mars, förhoppningsvis,något oförutsett kan ju inträffa............dystra tankar! Jag skall försöka se till att ge någon form av rapport från livet i Kranuan så småningom. Ha en riktigt trevlig vinter alla ¨stannare¨.(Sorry,kunde inte låta bli!) ;)
Salmon

"ledarn " sa:
Ha det skönt nu "fisken".....

Men själv behöver jag inte åka till Thailand för att bli lycklig...
Mina "stannare" är ju här i Sverige med mig... (Men visst vore värme skönt)

Samma för mig! Men ha det så bra nu under din övervintran, återkom som sagt gärna med rapporter! :)

Tack skall Ni ha! Nu skall jag gå och ¨slappa¨eller sova lite före bussresan. Allt är fixat och klart här nu. Så nu återstår ¨bara¨väntan på resan. Om 5 timmar
kommer flygbussen och plockar upp mig. Ha det så bra. Vi hörs!
Salmon

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
1 K
Anonym
A