Superinflation i Thailand????

Sluta tramsa då.
Vad är nästa grej? Res inte till Thailand då kosmisk strålning uppstår högt uppe i luften. Bacon är canserogent. Drick enbart vatten och öva på din andningsteknik.

Inget av det jag skrivit ovan är ``trams``.

Däremot finns det olika kunskaper och åsikter, och jag tror på det jag skrivit.

Även de medicinska forskarna har olika åsikter i dessa frågor,
liksom inom politik, ekonomi mm.

Det tillhör väl demokrati att alla inte måste tycka som du.

Men ok jag vet att när argumenten i en diskussion, på forum som detta , tar slut är det tyvärr många som liksom du tar till personangrepp

Senast ändrad:
Köpte griskött idag hos Tesco Lotus för 127 Baht kilot om man köpte mer än 3 kilo annars 133 Baht, billigt och bra.
Ja det var mycket billigare än här nere, har ju läst förr att priser kan skilja sig och ni får väl oftast större subventioner där uppe, som med elen tex, inget vi fått.
Därför som jag skrev tidigare tänkte åka och kolla i Laem Chabang om priset är lika där som i Pattaya nu när farangerna börjar återvända.
I Laem Chabang är det mindre faranger i butiken att se en dag än i Isaan..

Ja det var mycket billigare än här nere, har ju läst förr att priser kan skilja sig och ni får väl oftast större subventioner där uppe, som med elen tex, inget vi fått.
Därför som jag skrev tidigare tänkte åka och kolla i Laem Chabang om priset är lika där som i Pattaya nu när farangerna börjar återvända.
I Laem Chabang är det mindre faranger i butiken att se en dag än i Isaan..
Vet inte vad det var för specialpris men det blir hundmat, till mig själv köpte jag filé för 259 Baht kilot och lever för 140 Baht kilot.

Förklara vad som är fel i mitt resonemang. Jag tar gärna del av din kunskap om detta
Finns många bra källor till kunskap. Jag har länkat till några i diabetes tråden. Jag tror du är så fettskrämd och utom räddning. Är du seriös så diskuterar jag gärna vidare i diabetes tråden.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp