Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Sluta tramsa då.
Vad är nästa grej? Res inte till Thailand då kosmisk strålning uppstår högt uppe i luften. Bacon är canserogent. Drick enbart vatten och öva på din andningsteknik.
Sluta tramsa då.
Vad är nästa grej? Res inte till Thailand då kosmisk strålning uppstår högt uppe i luften. Bacon är canserogent. Drick enbart vatten och öva på din andningsteknik.
Sluta tramsa då.
Ja det var mycket billigare än här nere, har ju läst förr att priser kan skilja sig och ni får väl oftast större subventioner där uppe, som med elen tex, inget vi fått.
Därför som jag skrev tidigare tänkte åka och kolla i Laem Chabang om priset är lika där som i Pattaya nu när farangerna börjar återvända.
I Laem Chabang är det mindre faranger i butiken att se en dag än i Isaan..
Ja det var mycket billigare än här nere, har ju läst förr att priser kan skilja sig och ni får väl oftast större subventioner där uppe, som med elen tex, inget vi fått.
Därför som jag skrev tidigare tänkte åka och kolla i Laem Chabang om priset är lika där som i Pattaya nu när farangerna börjar återvända.
I Laem Chabang är det mindre faranger i butiken att se en dag än i Isaan..
Jag är också övertygad om att minska på socker och kolhydrator och öka på fett är rätt, men mitt resonemang ovan i tråden handlar om att det finns bättre och sämre fett, som tex i jämförelsen mellan köttfärs och kycklingfile som denna diskussion började med.
Finns många bra källor till kunskap. Jag har länkat till några i diabetes tråden. Jag tror du är så fettskrämd och utom räddning. Är du seriös så diskuterar jag gärna vidare i diabetes tråden.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.