Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Klubben är håller till på den stora national arenan Thephassadin stadium som ligger i omr.. Pathumwan, vad jag har läst så ska svennis vara rådgivare och teknisk direktör i klubben i bara två månader, jag har inte hört nåt pris än. Det kommer en presskonerens senare idag, från Svensk Text tv.
Jag har inte sedan 1983 med några väldigt få undantag (läkarmottagningar), läst några dags eller kvällstidningar. Däremot så gillar jag att läsa sporten och serierna.
Jag blir deppad av att läsa sporten. Ser ju aldrig något om mitt älskade Hammarby
I övrigt håller jag med dig fast jag tar gärna del av världspolitiken, utvecklingen i Syrien m.m.
Jag blir deppad av att läsa sporten. Ser ju aldrig något om mitt älskade Hammarby
I övrigt håller jag med dig fast jag tar gärna del av världspolitiken, utvecklingen i Syrien m.m.
Det ska du veta att Bajern har de trognaste supportrarna även om det inte alltid går så bra.
Bruka kolla på tv'n ibland, dom spelar fortfarande gladfotboll.
Heder åt dom. Och alla lag älskar att komma till söderstadion för där at det stämning.
Hälsar en AIK'are
Det ska du veta att Bajern har de trognaste supportrarna även om det inte alltid går så bra.
Bruka kolla på tv'n ibland, dom spelar fortfarande gladfotboll.
Heder åt dom. Och alla lag älskar att komma till söderstadion för där at det stämning.
Hälsar en AIK'are
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.