Thailand i vinter OS

• Trådstartare Trådstartare anonymous
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

anonymous

Gäst
Hur går det för dom 2 Thailändska deltagarna i Vinter OS.

Båda tävlar i slalom en man och en kvinna.

Kvinnan verkar vara en känd violinist "Vanessa Mae", har för dåligt internet ombord men fans en hel del musik videos med henne på youtube, haft egen konsert i Albert hall etc. verkar köra en del gamla rock klassiker på fiol, men som sagt var dåligt internet så inte kunnat se eller höra.

"Jonas " sa:
Hur går det för dom 2 Thailändska deltagarna i Vinter OS.

Båda tävlar i slalom en man och en kvinna.

Kvinnan verkar vara en känd violinist "Vanessa Mae", har för dåligt internet ombord men fans en hel del musik videos med henne på youtube, haft egen konsert i Albert hall etc. verkar köra en del gamla rock klassiker på fiol, men som sagt var dåligt internet så inte kunnat se eller höra.

Har hört en del musik med Vanessa Mae och hon är riktigt duktig, har dock aldrig hört talas om att hon kör slalom. Men man kan ju bara önska dom tappra deltagarna ett stort Lycka till. :)

Här kommer ett exempel av Vanessa Mae:s produktion. Hon är verkligen duktig. Denna video har visats drygt 4,8 miljoner gånger.

Får vänta tills man kommer iland med att höra, kanske får köpa sig en cd.

Här e hon igen i en annan ;)

a6eta9y7.jpg
y3y9u9u8.jpg

Kan man säga tänk om alla slalom tjejer såg ut så där då hade jag fan bänkat mig framför tv.n ;)

Vanessa Mae är en violinvirtuos, den saken är klar. Men det är nog tveksamt om hon är en virtuos på laggarna. Snygg är hon definitivt.

Ja man får väl hoppas sedan att klimatförändringen tar fart och tjejerna tvingas åka slalom på plastunderlag i bikini. Då kanske jag t.o.m. skulle kolla!
Tills dess blir det nog beachvolley ja ser på

(5555)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp