Thailand startar ett eget rymdprogram.

Hej

Ja ni får väl tillrättavisa ministern i fråga, jag själv kommer att följa projektet men är ändå lite skeptisk till satsningen, vi får hoppas att det blir den lönande satsning som ministern själv tror.

Mvh isan lover
Du förstår eller låtsas inte förstå vad folk skriver när du blir tillrättavisad.
Du försökte dra pluspoäng och ännu en gång dömma ut regeringen med nåt du snappa upp.
Sen när du får förklarat så vrider du på orden och påstå att vi förnekar vad som står i artikeln och vi skall tillrättavisa han.
Kan du inte Engelska, jag klistra ju in ditt egna inlägg, förstå vad does betyder och läs artikeln igen.
Stämmer det som står där men du försökte fortsatt med din egna text få det att låta som att dom skulle börja med nåt dom inte har hållt på med överhuvudtaget innan, som om dina bybor skulle bli raketforskare typ.
Du måste börja förstå att Thailand är inte bara din by och har flera stora internationella framgångsrika företag och stor kunskap inom landet även om dom har brist inom många områden.

Det var väl precis vad jag skrev utveckling av befintligt?

Hej

Att ett Thailändskt forskningsprojekt övergår till att bli ett komplett rymdprogram med egen tillverkning och ambitioner att nå månen är en nyhet och det är den nyheten jag startade en tråd om, sen använder jag rubriker ifrån dom medier som vidarebefordrar nyheterna.

Mvh isan lover

Du förstår eller låtsas inte förstå vad folk skriver när du blir tillrättavisad.
Du försökte dra pluspoäng och ännu en gång dömma ut regeringen med nåt du snappa upp.
Sen när du får förklarat så vrider du på orden och påstå att vi förnekar vad som står i artikeln och vi skall tillrättavisa han.
Kan du inte Engelska, jag klistra ju in ditt egna inlägg, förstå vad does betyder och läs artikeln igen.
Stämmer det som står där men du försökte fortsatt med din egna text få det att låta som att dom skulle börja med nåt dom inte har hållt på med överhuvudtaget innan, som om dina bybor skulle bli raketforskare typ.
Du måste börja förstå att Thailand är inte bara din by och har flera stora internationella framgångsrika företag och stor kunskap inom landet även om dom har brist inom många områden.

Hej

Själv förstår jsg inte varför vissa människor viger sina liv till att tillrättavisa andra, för mig är det själva nyheten i sig och innehållet som är intressant, hur media och medlemmar formulerar sig i en rubrik har för mig underordnad betydelse.

Mvh isan lover

Hej

Själv förstår jsg inte varför vissa människor viger sina liv till att tillrättavisa andra, för mig är det själva nyheten i sig och innehållet som är intressant, hur media och medlemmar formulerar sig i en rubrik har för mig underordnad betydelse.

Mvh isan lover
Du lägger alltid in nyheter och skriver egen text där du försöker misskreditera allt regeringen gör, som du lusläser och letar efter nåt negativt som du själv kan ge en negativ kommentar om.
Eller nä lusläser gör du inte du skummar igenom och fastnar på det negativa och drar ut meningar ur hela artiklar utan att läsa dom riktigt.
Du har aldrig skapat en tråd om ett enda av dom positiva projekten och hyllat det.
Du är så genomskinlig och politisk i dina trådar så kanske finns en anledning?

Du lägger alltid in nyheter och skriver egen text där du försöker misskreditera allt regeringen gör, som du lusläser och letar efter nåt negativt som du själv kan ge en negativ kommentar om.
Du har aldrig skapat en tråd om ett enda av dom positiva projekten och hyllat det.
Du är så genomskinlig och politisk i dina trådar så kanske finns en anledning?

Hej

Pust!

Själv tycker jag att du försöker utläsa sånt som inte finns i min text, på vilket sätt anser du att jag har försökt smutskasta regeringen genom att starta en tråd om ett befintligt rymdprogram med målet att komma till månen 2028?

Mvh isan lover

Hej

Pust!

Själv tycker jag att du försöker utläsa sånt som inte finns i min text, på vilket sätt anser du att jag har försökt smutskasta regeringen genom att starta en tråd om ett befintligt rymdprogram med målet att komma till månen 2028?

Mvh isan lover
Skrev du väl själv.
Du la in det direkt efter i din kommentar i första inlägget.

"Rymdprogrammet får hård kritik ifrån oppositionen som tycker att det finns mer jordnära problem som man borde satsa pengar på före rymden"

Du letar ju sådant här och försöker misskreditera i allt du skriver om nuvarande styre.

En egen utvecklad satellit byggd i bambu med en uppskruvad pickis diesel som motor 55555
Kommentarer som det gör mig irriterade, förstår din lustighet men inte tänkt på att det dumförklarar våra fruar, barn, släkt och vänner här nere.
Får det att låta som inteligensen och utveckling inte finns.
Låter jag lite PK och tråkig kanske men tror faktist inte kommentaren hade setts som lustig här nere, the white man know everything, continue play with your bamboo sticks.

Kommentarer som det gör mig irriterade, förstår din lustighet men inte tänkt på att det dumförklarar våra fruar, barn, släkt och vänner här nere.
Låter jag lite PK och tråkig kanske men tror faktist inte kommentaren hade setts som lustig här nere, the white man know everything, continue play with your bamboo sticks.

Såja! Det där var nog att ta i...eller inte.
Men det är åtminstone att kasta sten i glashus.

Levt med den synen så mycket ombord så får ursäkta mig.
Men det låter samma ombord om Filippinarna, säg till lyssna inte på dom kan inget ändå där i sina bambuhyddor.
Jag höll annan framhållning när jag blev ÖS och lyssnade på Filippinarna hade morgonmöte och frågade vad dom ansedde.
Dom vart förvånade i början men fått många lovord från Filippinare.
Bästa va sista på Hispania, önskar alla Skandinaviska ÖS va som du Jonas, du lyssnar på oss, dig vill jag jobba under igen.
Det kändes bra när han sa det när jag klättrade ner för lejdarn och mönstrar av.
Tror ni inte dom förstår hur den vite mannen skämtar om dom bakom ryggen?
Här på forumet drivs det ju hej friskt.
Hur hade ni kännt om dom satt på forum och drev om oss och klanka ner på oss på samma vis?

55555 du dumförklarar din fru rätt ofta. Mitt inlägg var ett skämt, borde du ha fattat ;)

55555 du dumförklarar din fru rätt ofta. Mitt inlägg var ett skämt, borde du ha fattat ;)
Det är min fru och vi skämtar rätt friskt, så ta inte allt ordagrant, det du inte förstår är att i skämtet finns ju en sanning om vad du tycker annars hade du inte kommit upp med det, hör liknande hela tiden ombord om filippinare.
Jag tyckte ditt skämt var kul, förstod det, men ville ha lite diskussion, va tror ni dom tycker om dom förstått allt som skrivs här.
För även om vi är ingifta skriver vi, dom och och gör rasåtskillnad.
Vi surar över att bli kallade farang som om vi vore annorlunda, va kallar vi dom?

Senast ändrad:
Vi har tom ett forum som nästan bara handlar om dom.
Hur ofta blir frun vi?
Finns ju inga olika raser säger dom lärde efter 2nd världskriget hmmmm men ändås tycker jag mig se det ;)

Det är min fru och vi skämtar rätt friskt, så ta inte allt ordagrant, det du inte förstår är att i skämtet finns ju en sanning om vad du tycker annars hade du inte kommit upp med det, hör liknande hela tiden ombord om filippinare.
Jag tyckte ditt skämt var kul, förstod det, men ville ha lite diskussion, va tror ni dom tycker om dom förstått allt som skrivs här.
För även om vi är ingifta skriver vi, vi och dom och gör rasåtskillnad.
Vi surar över att bli kallade faramg som om vi vore annorlunda, va kallar vi dom?
Du vet väl inte ett skit om vad jag förstår och inte förstår. Att bli kallad falang hetsar jag inte upp mig över men det verkar du göra. Nä Panpan han vet bättre än alla andra. Vem blir den förste du skall kalla idiot idag?

Du vet väl inte ett skit om vad jag förstår och inte förstår. Att bli kallad falang hetsar jag inte upp mig över men det verkar du göra. Nä Panpan han vet bättre än alla andra. Vem blir den förste du skall kalla idiot idag?
Du dumförklarar väl Thai ofta i dina inlägg när du är här nere och skriver om dom?
Gött att jag retat upp nån, granska dig själv, tänker du vi och dom och ser ner på och gör dig lustig över många av deras förtelelser.
Jag har lite självinsikt och gör det ofta hemma, ibland tom irriterar mig på "dom" rejält.

Du dumförklarar väl Thai ofta i dina inlägg när du är här nere och skriver om dom?
Gött att jag retat upp nån, granska dig själv, tänker du vi och dom och ser ner på och gör dig lustig över många av deras förtelelser.
Jag har lite självinsikt och gör det ofta hemma, ibland tom irriterar mig på "dom" rejält.
555555 bästa inlägget på länge :) Jag skrattar gott resten av dagen, tack Panpan :thumbsup: Självinsikt 55555 jag dör:beer:

555555 bästa inlägget på länge :) Jag skrattar gott resten av dagen, tack Panpan :thumbsup: Självinsikt 55555 jag dör:beer:
Jag vet mina brister och vet när jag skriver vissa inlägg innan att jag kommer bli avstängd och vet att jag skriver provocerande iblan och korkat och förstår besluten till fullo från mod om du tänker på det.
Helt införstådd med att jag inte går under normal normen men bryr mig inte alltid så lite självinsikt har jag ;)
Om det va det du tänkte på.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp