Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kasikorn är en kanonbank i mina ögon, fixade tillbaks pengarna från air france direkt.
Sen är frågan var han på kasikorn växelbås eller inne på banken?
Alla bankers växelbås tycker jag verkar ge sämre kurs än banken själv om man går in på den?
Jag har både kasikorn och Bangkokbank kan inte klaga på någon av dom.
Kolla BKK Bank ,det är den kursen, som gäller från början vid införsel av pengar.
Superrich, glöm det kan jämföras med dom sämsta, deras valutakurs ligger alltid 0,2 - 0,3 över dom flesta. Idag var kursen Bkk bak 4.10 så på ett skitet växingskontor borde du fått 4.03
Kasikorn är en kanonbank i mina ögon, fixade tillbaks pengarna från air france direkt.
Sen är frågan var han på kasikorn växelbås eller inne på banken?
Alla bankers växelbås tycker jag verkar ge sämre kurs än banken själv om man går in på den?
Jag har både kasikorn och Bangkokbank kan inte klaga på någon av dom.
Engelskan är lika bra på båda mina banker jag har Kasikor vid The Avenue och bangkokbank 2nd road mittemot soi 6.
Kan inte klaga på något av kontoren alltid fått bra hjälp och det jag velat ha.
Engelskan är lika bra på båda mina banker jag har Kasikor vid The Avenue och bangkokbank 2nd road mittemot soi 6.
Kan inte klaga på något av kontoren alltid fått bra hjälp och det jag velat ha.
December och næsta år så tror experterna på en uppgång av NOK enligt DN.no så får hoppas på det.
Jag växlade igår fick 4.21, fick sätta in lite och låsa på räntekontot och spara till husköpet.
Man borde väl med försöka komma på något att investera i men dumt att göra det med pengar som man skall köpa hus för, kanske det inte blir ett hus, ränta är väl säkrast?
Finns gott om kvalitetskläder till barn på central festival.
Mothercare som ligger i Harborland har upp till 70% rabatt nu där kan du hitta en del till ungen om du saknar något.
55555 börjar närma sig när man känner till vilka affärer som har rea på barnsaker
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.