Var i Thailand och när åker ni till Thailand nästa gång?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag kommer att tillbringa återstoden av mitt liv i Nong BuaLamphu. Jag ska bara sälja mitt hus först sen åker jag.

"SLU. " sa:
Jag kommer att tillbringa återstoden av mitt liv i Nong BuaLamphu. Jag ska bara sälja mitt hus först sen åker jag.

Vad trevligt, då blir vi ju nästan grannar när jag är där nere. Läge för en träff kanske, det är ju någon medlem mer som håller till i "vår" provins.

"bson " sa:
Har du lust att tjäna 2000 baht?
Jag vill ha ner mina golfklubbor, jag betalar den extra incheckningen + 2000 baht för besväret :)

Angående att ta med sig någon annans bagage ... Det som dyker upp är en film som heter Bangkok Hilton. Då var det en fotoväska.

Mitt råd är att ALDRIG TA MED NÅGON ANNANS BAGAGE. Speciellt inte in eller ut ur Thailand. Såvida man inte litar på den andra personen till 100% eller vill bo gratis i Bang Kwang resten av livet.

"Grannen Olsson " sa:
Angående att ta med sig någon annans bagage ... Det som dyker upp är en film som heter Bangkok Hilton. Då var det en fotoväska.

Mitt råd är att ALDRIG TA MED NÅGON ANNANS BAGAGE. Speciellt inte in eller ut ur Thailand. Såvida man inte litar på den andra personen till 100% eller vill bo gratis i Bang Kwang resten av livet.

Nu kommer ju Lullil att få kopia både på mitt pass och mina föräldrars leg + möjlighet att om dem vill gå igenom bagen ihop med tull och polis på landvetter, så jag tror inte att det kommer att bli något problem, spec inte efter att dem träffat mina föräldrar. Möjligt att det slinker ner en å annan Kalles Randiga i bagen förståss :)
Det är nog det jag saknar mest här, kaviar på äggmackan.

Lullil.
Har du lust att kontakta mig på chaimaipm@hotmail.com :)

"bson " sa:
Nu kommer ju Lullil att få kopia både på mitt pass och mina föräldrars leg + möjlighet att om dem vill gå igenom bagen ihop med tull och polis på landvetter, så jag tror inte att det kommer att bli något problem, spec inte efter att dem träffat mina föräldrar. Möjligt att det slinker ner en å annan Kalles Randiga i bagen förståss :)

Kopia på dina föräldrars leg!? Ja då verkar det ju helt säkert.

Skulle inte vara helt fel ... dock måste logistiken med bilen fungera då bara nästan bara jag kör (och svärfar) ... men det skulle vara kul.

"bson " sa:

Lullil.
Har du lust att kontakta mig på chaimaipm@hotmail.com :)

Får man fråga om du har fått någon som är villig att ta med sig ditt bagage för 2000B?

Den 27 maj bär det ner, mestadelen av tiden kommer att tillbringas i surin. Förutsatt att inte svärförälddrarna hittar på mer jävelskap. Tillbaka till sverige den 25 juni.

Jag åker till bangkok den 28 november och kanske stannar ett par dagar där innan jag fortsätter ner till Kho Samui. Åkte runt lite i Thailand förra året och tyckte det var trevligast på Samui :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
amydekthai
A

Tillbaka
Topp