Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Thailand’s biggest, most exhilarating water park with awesome water rides. Built on an ancient forgotten city, Ramayana is located 20km south of Pattaya.
www.ramayanawaterpark.com
Blir att åka hit med ungarna när det blir lite varmare, Jan-Feb är lite kallt för bad.
April börjar det bli bra badtemperaturer.
The best dolphinshow in Thailand Pattaya Dolphinarium is open! Always welcome! Buy ticket Learn more Swimmingwith dolphin Pattaya Dolphinarium is open! Always welcome! Buy ticket Learn more Scroll down Day Show Would you like a once-in-a lifetime experience to get up close and personal with the...
Dagens tips. Var inte så jäkla noggrann när du beskriver Pattaya, du avslöjar bara hur lite du vet. Royal Garden ligger betydligt längre ner mot Pattaya Tai till och mellan 8 och 9 finns nada. Strax nedanför 9:an finns dock stora Central festival vilket jag gissar byggdes flera år efter ditt senaste besök på orten.
เจ็ทสกีพัทยา Whale marina Water Sport Pattaya, Pattaya. 2 297 gillar · 211 pratar om detta · 7 har varit här. บริการให้เช่าเจ็ทสกี ซาฟารีทริป ท่องเที่ยวหมู่เกาะ และรายชั่วโมง
Det här var kul, jag och en polare samt äldste sonen fast då inte så gammal och på den tiden den ende körde en sådan här tur på nyårsafton för några år sen.
Dagens tips. Var inte så jäkla noggrann när du beskriver Pattaya, du avslöjar bara hur lite du vet. Royal Garden ligger betydligt längre ner mot Pattaya Tai till och mellan 8 och 9 finns nada. Strax nedanför 9:an finns dock stora Central festival vilket jag gissar byggdes flera år efter ditt senaste besök på orten.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.