Blåser det i Thailand?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"glimten66 " sa:
Det bästa riset enligt bedömmarna e från Kambodja
Cambodian Jasmine rice wins the award for words best rice at the 2013 Rice Traders World Rice Conferense held in Hong Kong.
Enligt Nation 22 nov 2013

Där har ni fel kambodja vann i år igen med sitt ris o e värdens bästa enligt bedömmarna
Före vietnamn o kina vart Thailand hamna i tävlingen vet jag inte

Vem vann vad? världens bästa ris? och hur många i juryn? reprensenterar
hur många miljoner av folket? tror nog att man ska försöka vara lite anylitisk
i detta......

Att bli blåst i Thailand är inte svårt.

Finns det någon som har blivit blåst, eller försök till blåsning av bankpersonal i bankens lokaler?

555 jag är en av dom, av bank personal som försökte blåsa mig på 18,000 bath

Tydligen så fanns inte så mycket intresse för denna tråd, blåst i Thailand..

Webmaster/mod ta bort denna tråd.....tack

"Ubon " sa:
Att bli blåst i Thailand är inte svårt.

Finns det någon som har blivit blåst, eller försök till blåsning av bankpersonal i bankens lokaler?

555 jag är en av dom, av bank personal som försökte blåsa mig på 18,000 bath

"Ubon " sa:
Tydligen så fanns inte så mycket intresse för denna tråd, blåst i Thailand..

Webmaster/mod ta bort denna tråd.....tack

Tja!

Varför ska man ta bort en tråd?
Skriver ingen i tråden så ramlar den ner automatiskt och glöms bort.
Därför skriver jag nu för jag tycker det är löjligt att be modden ta bort en tråd för att du inte fick den responsen som du trodde.

"BERTIL " sa:
Men någon kände sig tydligen blåst.

Nä Du

Jag blev inte blåst, men kunde blivit.

Kan bara ta ut max 20.000 b per dag, så det blir att ta ut flera gånger, nåväl, ser på kursen att det är dags att ta ut, och sätta in på bankboken, hon på banken som jag tidigare har haft affärer med var vid detta tillfälle upptagen, den bankmannen nu som skulle hantera detta har jag aldrig tidigare träffat, han tar emot pengar id bankbok, och påbörjar ärendet, jag pratar med tjejen i kassan brevid, innan detta så ser jag att han tar en insättningsnota och påbörjar jobbet, straxt är han klar och lämnar tillbaka handlingarna, men vänta nu, var är mitt kvitto? han har orginalet men ingen kopia?? kopian måste han tagit bort när jag inte såg,
jag får säga till flera gånger, nu kommer tjejen fram och frågar vad som gäller, förklarar att jag önskar ett kvitto, hon säger till mannen att lämna ut kvittot, han har bara orginalet som tillhör banken, nu tar han orginalet och säger till mig att, signera här, jag har orginalet, banken har en icke signerad kopia, att banken stämplar in siffror i bankboken är inget bevis på att pengarna är insatta, dessutom så fanns det ej heller min signatur på handlingen, nu kan jag bevisa att pengarna är insatta. I detta läge utan kvitto, som banken har, så skulle det varit lätt att slänga både orginal och kopia, sen påstå att siffrorna kunde jag skapat själv via ATM och update, eller på annat sätt. Och det är en enkel sak att gå in i datan och ta bort siffrorna.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp