Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har börjat läsa Mördaren i folkhemmet, som handlar om fallet Olle Möller som dömdes för flera mord på barn på 40-50 talet. Trots att mycket pekade på motsatsen, och många ansåg att han var oskyldig.
Håller just nu på att leta efter nåt nytt av Arto Paasilinna.
Han är bara för mycket, har väl aldrig garvat så nycket som man gör när jag läser hans böcker
100% underhållning.
Tex. Den ljuva Giftkokerskan
Jag rekomenderar starkt: "Hundraåring som klev ut genom fönsteret och försvann"
Den var förbanne mig en bland de roligaste böckerna jag läst på länge (och då läser jag ganska mycket)
Den var förbanne mig en bland de roligaste böckerna jag läst på länge (och då läser jag ganska mycket)Jag skriver under på detta. Oerhört underhållande.
Den var förbanne mig en bland de roligaste böckerna jag läst på länge (och då läser jag ganska mycket)
Jag hittade en gammal tråd som behöver komma fram igen, jag har nyss läst en underhållande pocketbok som jag vill rekommendera, den heter "en man som heter Ove".
Jag hittade en gammal tråd som behöver komma fram igen, jag har nyss läst en underhållande pocketbok som jag vill rekommendera, den heter "en man som heter Ove".
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.