Böcker värda att läsa

Har börjat läsa Mördaren i folkhemmet, som handlar om fallet Olle Möller som dömdes för flera mord på barn på 40-50 talet. Trots att mycket pekade på motsatsen, och många ansåg att han var oskyldig.

Hellström/Roslund "3 sekunder" är det bästa jag läst på länge, i deckarväg. Deras senaste "2 soldater" var bara skit!

Håller just nu på att leta efter nåt nytt av Arto Paasilinna.
Han är bara för mycket, har väl aldrig garvat så nycket som man gör när jag läser hans böcker
100% underhållning.
Tex. Den ljuva Giftkokerskan :D :D

Rolf!

Vi har just läst/håller på att läsa hans böcker! Underbar underhållning. B skrattar högt när han läser!

LÄSTE INTE UTAN MIN DOTTER FÖR ETT TAG SEDAN AV BETTY NÅGONTING. FÄNGSLANDE BOK, SOV INTE DEN NATTEN FÖR JAG KUNDE INTE SLUTA LÄSA.

Ett boktips i December mörkret:

Jag rekomenderar starkt:
"Hundraåring som klev ut genom fönsteret och försvann"
Den var förbanne mig en bland de roligaste böckerna jag läst på länge (och då läser jag ganska mycket)

"Gazton " sa:

Jag rekomenderar starkt:
Den var förbanne mig en bland de roligaste böckerna jag läst på länge (och då läser jag ganska mycket)Jag skriver under på detta. Oerhört underhållande.

"Gazton " sa:

Jag rekomenderar starkt:
Den var förbanne mig en bland de roligaste böckerna jag läst på länge (och då läser jag ganska mycket)
Läste den för ett tag sedan.Mycket bra skriven. :thumbsup:

Jag hittade en gammal tråd som behöver komma fram igen, jag har nyss läst en underhållande pocketbok som jag vill rekommendera, den heter "en man som heter Ove".

Denna bok måste ni läsa, finns fortfarande några exemplar kvar att köpa..
Scandinavian corner (4).jpg

Köpte en bok här nu i Köpenhamn "Analfabeten som kunde räkna" samma författare som 100 åringen som klev ...

Någon som vet om den är bra.

Liknande trådar

H
Svar
2
Visningar
2 K
H
W
Svar
8
Visningar