Jo dom säger det men lite märkligt för inget som jag märkt här. Fram till mitten på April hade vi inte över 33gr nån gång och nu sista veckorna så är 35 max, luftfuktigheten har dessutom hållt sig runt 50% så jag upplever inte att det här året varit varmare än nåt annat jag bott här. Men hoppas att vi får det utlovade regnet framöver för regnar gör det nästan aldrig här mellan dec-maj och förra årets regnsäsong va ovanligt torr så inte mycket vatten kvar i dammarna nu.
Ang din fru och Hua Hin så vet hon väl lika mycket/lite som Phonta så det ger jag inte mycket för. Ungefär som en som kommer till Pattaya i 3 dar och mest ser beachroad och ws och sen dömmer ut stan som ett sexträsk.
Har man inte bott här minst en mån lr 2 i sträck och ansträngt sig lite för att upptäcka stan så är ens tyckande inte mycket värt, dom flesta gör dessutom misstaget att hålla sig runt turistkvarteren och tror sen att dom kan allt om stan.
Men för dig är det nog för litet och tråkigt Jonas, du är ju lite extrem med storstads behovet. Men vattenlandet lär du nog gilla och nån av stränderna så en v kan du nog stå ut, men vänta till dom öppnar den nya shoppingmallen, Blueport, vi har ju Market Village med bio men Blueport ska visst bli rätt mycket större, öppnar nog fram i höst.