DAGENS DUBBEL VM MED LEGOLAS

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det var ju en bedrövelse att man inte lyckades med dubbeln, det hade varit trevligt att stå på 309 poäng nu. Inte ens glada amatörer har turen med sig. :'(

Vad gäller V75 istället så tror jag personligen inte att jag vågar vara med när jag inte kan lämna in någon kupong pga jobbet. Tänk om man råkar sätta den och bränner en storvinst, det hade åtminstone jag grämt mig länge över. Men kör på ni andra om ni vill det, jag kommer att följa det med spänning ändå. :)

Vafalls, sitter DD chefen och missunnar en stackars Upplandsbonne den lilla glädje
man kan känna över en så välförtjänt 2'a plats. Här offrar man arbete och kafferast för att solidariskt deltaga.
Otack är värdens lön. Man riktigt känner den Thailänska avundsjukan komma smygande.
:wink_transparent: :clap_tranparent: :wink_transparent:

Ja, jag har inte sett loppen, bara resultatet. Så nu känns det bättre hahaha.

Vad gäller V75 så ligger det något i vad du skriver, lego. Vi får se vad majoriteten kommer fram till, men visst kan man väl vara med ändå. Icke att jag lämnar in en rad för 2520:- i alla fall. Här är det max 50 eller 100:- som gäller om jag kör V75, vilken jäkla snåljåp va... ::)

"legolas " sa:
Snåljåp, tror inte det!! jag har spelat mycket på hästar alltsedan 1981, och dagligen sedan de införde v65 till vardags. Jag har nästan aldrig heller spelat för sådana belopp. jag tror dock faktiskt att chansen stiger betydligt mycket mer ju mer man spelar. Men grundförutsättningen är ändå densamma oavsett för vilket belopp man satsar. MAN MÅSTE SÄTTA SPIKARNA... Så för min del så märkte jag att, om jag spelade för mindre belopp, typ 100-200:- på V65/V75, så vann jag icke mindre.

Så satsa du fortsättningsvis dina som du säger småbelopp, vilket jag också gör. Mina största vinster har kommit oavkortat ifrån satsade belopp understigande 200:-. Jag tycker att just därför så är det så himla kul med V65/V75, man kan satsa 50:- och ändå vinna stort!!!

Har du någon koll på om du vunnit mer än du förlorat? Eller är det plus minus noll?

Kul att ni tar upp om hur man ligger till plus eller minus. För mig har det blivit mycket enklare efter att man lirar på atgkontot.
Först och främst lira aldrig för mer än vad du har råd med, tumma aldrig på detta....
Brukar ibland hoppa på lite större jokerbolag, där hänger man oftast med ett bra tag men många kravar helt galet, max en av dessa tre osv. men några ok suddar har det blivit. Min personliga favorit är 3 spik, 3 lopp med alla och sedan så många du har lagt upp budget för i det så kallade sjunde loppet, där har jag fått in några ok lir. Det senaste som man minns med lite extra glädje var i början på detta år när en arbetskompis till mig, hans nyss gravida fru och ett par från blekinge som vi har umgåtts med på koh chang dom sista 7åren satte en sjua, inga jättepengar men ett tillskott i resekassan på dryga 20tusen var. Dom här två paren brukar inte gambla men då dom vet att jag har haft lite tur då och då så sa dom att dom ville att jag skulle sätta ihop ett system, sagt och gjort. Började med tre spikar och gaddade i dom fyra sista. Insats totalt 480kronor. Glädjen fullkomlig....
Anser att trav är en fantastisk rolig gamblingsport, man kan verkligen plugga sig till vinnare, atg live och deras lopprepriser är som balsam för en spelgalning.
Sen när det gäller forumsystem så kan det funka men det brukar oftast vara ganska struligt.

LYYYYYCKA TIIIILL som Uno brukar säga.
Min väg in till travsporten började med en travgalen farsa, sen var jag dräng under drängarna hos Leif Berggren från 14-16 sen hjälpte jag farsan med travisar.

b-tung, då är det alltså ingen tillfällighet att du ligger i "vinnarhålet". Tack för att du föröker lära oss okunniga lite om travsporten. Det är naturligtvis roligt när folk som verkligen behöver pengar kan få in en vinst, då blir man inte avundsjuk. :D

Nu skall jag försöka hitta de vinnande hästarna till dagens tävling! ???

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
20 K
magnusjansson
M
R
Svar