Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat)

 
"Hemgjorda" köttbullar m mos + en liten fläskkotlett med pepparsås,,
En bit lingonkaka med vaniljsås efter.

20260529_130731.webp
 
Nä, måste nog vara motorburet. Buss eller järnväg funkar inte här.
Ah, jag trodde han vikingen kuskade runt på tåg.

Det finns en Rosegarden i Jönköping också, den ligger mitt i stan,.som jag brukar besöka, bra käk,.snygg inredning och stora Thaiöl.

De har karaoke på helgerna tyvärr inte testat det men ska vara bra tryck.
 
Jag vill att mina måltider skall vara goda och mättande, men även med mycket protein och relativt kalorisnåla.

Dagens lunch var en stark kycklingröra på tortillabröd, med lite mango som efterrätt. Tomatjuice till. Det ser nog inte mycket ut för världen, men det var hyfsat gott. Mätt och belåten blev jag i varje fall.

4D28DE14-43E5-41C2-9681-90BAEC02E095.webp
 
 

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar
5 K
glimten66
G
A
Svar
0
Visningar
2 K
A
 
Tillbaka
Topp