Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Delikatess, den som väntar på något gott... Själv nöjer mig med ett par kabanosser efter gårdagens utsvävningar men det blir rester av smörgåstårtan ikväll.
Köpte en billig flap på Willys.
Enorm skillnad. Finns inte en möjlighet att jag skulle köpa från Willys om jag hade tänkt mig en finare middag.
Nu var det typ 3ggr dyrare på DUÅ i Umeå, men milsvid skillnad. Jag hade hoppats på att inte skillnaden var så stor
Kompisarna tog mig till fiskrestaurangen i Lomma hamn där jag glufsade i mig delikatessen stekt sill med mos och eftersom jag inte körde blev det en stor, stark Eriksberg därtill. Hemma igen blev det en stänkare också för dom som inte körde. En riktigt trevlig dag!
Köpesfisk till middag,alaska pollok med stuvad spenat & kokta pärer.
Helt okej i smak och det är väl för att jag ej äter sånt här ofta,så funkade som bukfylla.
Det är något jag avskyr.
Minns från lågstadiet när kärringarna i matbespisningen skulle tvinga mig att äta det där men jag höll ut till nästa lektion började, annars äter jag allt i leverväg men inte den där jävla grytan.
Det är något jag avskyr.
Minns från lågstadiet när kärringarna i matbespisningen skulle tvinga mig att äta det där men jag höll ut till nästa lektion började, annars äter jag allt i leverväg men inte den där jävla grytan.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.