Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Sitter och tänker på en "Skolklassiker" vi fick när jag yngre.
Potatisbullar med stekt fläsk och lingonsylt tillsammans med strimlad vitkål.
Så nu har jag beställt tre av dessa ingredienser för att inmundigas möjligtvis till kommande helg.
Sitter också o tänk...@Nemos reflextion om mald nöt i livsmedels butiker....Tyvärr inga reflextioner om fråga men då mestadels av os redan bor i los och inte alls har problemet. Fråga: hur upplev vi som in't bor...?
Sitter och tänker på en "Skolklassiker" vi fick när jag yngre.
Potatisbullar med stekt fläsk och lingonsylt tillsammans med strimlad vitkål.
Så nu har jag beställt tre av dessa ingredienser för att inmundigas möjligtvis till kommande helg.
Ja som sagt. Alla vet att du absolut måste ha sista ordet och är mister ”aldrig har fel”. Du har ju noll självinsikt och ödmjuk kan du nog inte ens stava till. Riktigt tröttsamt emellanåt. Jag vet att du inte kommer lägga ned för du har huvudet och prestigen så jävla långt upp i röven men kör på
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.