Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Inte samma klass här ombord men väl kycklingfilé Cordon Bleu som kocken hade fixat till själv. Smakade alldeles utmärkt. Så nu får det bli en stor mugg bryggkaffe efter det.
Tack för uppgraderingen, roligt att se skillnaden mellan era båtar o Pan pan, SatanG har väl aldrig skrivet om maten ombord, möjligt att jag missat. Bara sett fötter på skrivbordet.
Här får nog bli middag på Big-C idag istället, blev burger king hemma igår.
Fast först frukost, par timmar tills det är dags att väcka barnen, får se vad vi har eller om jag stoppar till på vägen till skolan och köper kyckling och sticky rice.
Här får nog bli middag på Big-C idag istället, blev burger king hemma igår.
Fast först frukost, par timmar tills det är dags att väcka barnen, får se vad vi har eller om jag stoppar till på vägen till skolan och köper kyckling och sticky rice.
Har tröttnat på all mat, men nu har jag sett att jag hade grädde hemma, så skall till Bic o köpa lite grönsaker o en bit kött, så jag kan göra en mumsig gryta, men det har blivet väldigt dyrt nu i veckan, på grund av Kinesiska nyåret.
Får väl dra in på vattnet.
Hej
Tänkte hålla mig ifrån denna tråden.
Det går lätt överstyr, matnörd som jag är.
Men eftersom jag nu lagat thailändskt första ggn på länge så slänger jag upp dagens.
Håll till godo med ก้อยเนื้อ, goy neua. Käkade hälften rått och hälften fräst. Smaskens.
Mvh
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.