Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Shabu Shi en sista gång innan jobb, jag blandar egen sås, den svider det till i hela huvudet av wasabi när man äter.
Äter i Laem Chabang, här har jag aldrig sett en Kines.
Du läser för mycket vad @PanPan äter lagade själv detsamma efter önskemål från barnen i tisdags
Själv stånkar jag på med sallad till lunch, och 700 kalorier till middag
Fortsätter det så här, blir jag skuggan av en metrev om någon månad eller 2
Håller absolut med om bläckfisk i alla former och storlekar som jag själv finner oemotståndligt, kan inte gå förbi ett stånd, vagn eller liknande där man säljer torkad eller grillad bläckfisk utan att köpa lite och sätta i mig direkt, detta springer man ju på både på marknader, på stranden och i gatustånd runt om i landet.
Äter dessutom gärna Yam Talee (nudel sallad) med bläckfisk och räkor m.m, sen är ju även Tom Yam med bläckfisk och räkor i en favorit, vi har alltid både torkad och färsk bläckfisk i olika storlekar i frysen i Sverige också.
Håller absolut med om bläckfisk i alla former och storlekar som jag själv finner oemotståndligt, kan inte gå förbi ett stånd, vagn eller liknande där man säljer torkad eller grillad bläckfisk utan att köpa lite och sätta i mig direkt, detta springer man ju på både på marknader, på stranden och i stånd runt om i landet.
Äter dessutom gärna Yam Talee (nudel sallad) med bläckfisk och räkor m.m, sen är ju även Tom Yam med bläckfisk och räkor i en favorit.
Den tog det faktiskt år av träning innan jag började uppskatta också, då åt jag den bara om jag blev bjuden, men sedan länge är den lukt jag en gång ogillade något som lockar till köp, numera köper och äter jag mer torkad bläckfisk än frugan.
Den absolut bästa torkade bläckfisken tycker jag att man hittar direkt på plats vid havet, där kan man köpa den direkt ifrån torkställningarna, men där luktar det rejält, den är då inte grå-brun utan ljusare med inslag av rosa, en oemotståndlig delikatess som är lika god grillad, torr och manglad eller stekt i olja.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.