Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det är bland det första jag äter när jag kommer till Sverige. Men blir en hel med västkustsallad istället. Därefter smörgåstårta tills jag inte vill se eller höra ordet smörgåstårta.
Sambon på jobb då fick jag själv bestämma maten ikväll Så det blev en bit älgrygg stekt med champinjoner i vitlök & potatis med morötter i ugnen. Tillbehören bea sås & vitlöks smör satte det lilla extra precis perfekt.
Strax lite glass till efterrätt
Nu har jag varit så lojal mot salladen, att en barnpizza va oundvikligtror @Samet har klämt en å annan på Edas grill
Helt ok pizza för den som är i närheten
Nu har jag varit så lojal mot salladen, att en barnpizza va oundvikligtror @Samet har klämt en å annan på Edas grill
Här vart det kyckling i currysås.
Men jag hade velat ha den semlan @Krister visar på bild till efterätt, semla saknar man.
Kanske skall leta upp recep på att baka semlor på eng och ge till kocken.
Ja nu sista dagen inna avresa e cashen nästan slut. Skall bara betala bilreparationen (spindelled, bromsar bak, vänster strålkastare och handbroms), besikta den och köpa lite rökt lax och avocado sedan e ja ready to go!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.