Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat)

Förrätt antar jag.
Rätt, huvudrätten kommer om fem timmar.

IMG_20220423_170031.jpg
IMG_20220423_170107.jpg

Fått tillsägelse igen av frun (eller ännuvärre en 'gf') Du sa att du s kulle åka till Svrige för att dra ihopp pengar til l familjen. Du kanske var full när du postade det (förmodligen en fredagskväll med en fickljummen kvarting absolut i backfickan?

Så hur har har tillgången till biljetter varit? Känner mig lite orolig för att en 'familjeförsörjae måste åka till andra sidan jordklotet för att dra ihop pengar till familjen.

Be din pojkvän skriva. Det blir nog mer lättförståeligt då.

Fått tillsägelse igen av frun (eller ännuvärre en 'gf') Du sa att du s kulle åka till Svrige för att dra ihopp pengar til l familjen. Du kanske var full när du postade det (förmodligen en fredagskväll med en fickljummen kvarting absolut i backfickan?

Så hur har har tillgången till biljetter varit? Känner mig lite orolig för att en 'familjeförsörjae måste åka till andra sidan jordklotet för att dra ihop pengar till familjen.
Du är gött full idag va?

Bilder skulle till Sverige för att jobba in lite deg till familjen. Jag är välfärdsturist, så är ekonomiskt oberoende på bidrag.

Flygbiljetter finns det gott om. Jag har flugit tre gånger ToR till Thailand senaste 4 månaderna. Aldrig något strul.

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
20 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar