Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja det är ju det som är problemet. Folk fortsätter att äta samma mat som gjorde dom feta dom kan bara inte äta lika mycket. Jag vet två som gjort operation och tagit bort delar av magsäcken det egentligen inte var fel på. Båda två gick ned en hel del i början men är överviktiga idag. Man måste ändra på grundfelet men vi människor har svårt för det. Vi letar hela tiden genvägar.
Jogga är väl bra för konditionen, man man ska jogga mycket innan man förbränner några större mängder. Dessutom lätt att få skador om man bör på för mycket vikt.
Man förbränner däremot mer än om man sitter och ser på TV
Jo men 1 timma om dagen brukar en överviktig aldrig komma upp i, lägger ner efter par minuter, ger upp och säger funkar inte.
Funkar bra att hålla sig i form med träning men då får man träna riktigt med, 1 timma konstant joggning på en dag är bra som jag tror få överviktiga uppnår.
Jo men 1 timma om dagen brukar en överviktig aldrig komma upp i, lägger ner efter par minuter, ger upp och säger funkar inte.
Funkar bra att hålla sig i form med träning men då får man träna riktigt med, 1 timma konstant joggning på en dag är bra som jag tror få överviktiga uppnår.
Nä en promenad är ju knappast träning men bra för blodcirkulationen och känns gött.
Jag kommer inte riktigt upp i dom distanserna ombord.
Blev 7km på däck här idag men blev inget gympass efter tuppluren.
Nä en promenad är ju knappast träning men bra för blodcirkulationen och känns gött.
Jag kommer inte riktigt upp i dom distanserna ombord.
Blev 7km på däck här idag men blev inget gympass efter tuppluren.
Det är skillnad att promenera eller jogga på slät mark.
Vissa del av min promenad består av ganska långa och branta stigningar.. så det känns ganska ordentligt i vaderna.
Och pulsen är ganska hög vill jag lova.
Jag promenerar inte runt på stan och fönstershoppar precis
Vissa del av min promenad består av ganska långa och branta stigningar.. så det känns ganska ordentligt i vaderna.
När du joggar upp för dom långa branta stigningarna då tränar du
Nu får du bara hög puls och känns i vaderna pga du är otränad.
Känns för mig med som otränad när går upp för branta stigningar och samtidigt kan det komma någon vältränad och springa lätt förbi mig.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.