Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Samma här, grillat 3 dagar i rad.
Bra med rester i frysen så har man smidiga lunchlådor.
Men jag har börjat göra iordning portioner åt mor på våra rester också.
Vet inte vad du är ute efter. Jag körde grillen på max. Skall det bli mer grillyta behöver jag mer värme. Sugen på en infra sideburner. Alternativt tjockare skivor kött. Gillar inte min entrecôte well done. Vill ha den från medium till medium rare. Har just ätit en skiva av den grillade entrecôten och den smakade underbart
Vet inte vad du är ute efter. Jag körde grillen på max. Skall det bli mer grillyta behöver jag mer värme. Sugen på en infra sideburner. Alternativt tjockare skivor kött. Gillar inte min entrecôte well done. Vill ha den från medium till medium rare. Har just ätit en skiva av den grillade entrecôten och den smakade underbart
Nu har jag köpt nytt kol till kolgrillen. Märkte direkt skillnad mot det förra kolet (Kamado Joe big block). Det nya kolet brinner snabbare/varmare. Skall testa att köra entrecôten där nästa gång
Nu har jag köpt nytt kol till kolgrillen. Märkte direkt skillnad mot det förra kolet (Kamado Joe big block). Det nya kolet brinner snabbare/varmare. Skall testa att köra entrecôten där nästa gång
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.