Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Absolut! Fisk är väldigt sällan jag grillar måste jag säga. Beror nog på att jag är väldigt känslig och vill ha absolut färsk fisk.
Däremot har jag kört ribs i både kolgrillen och i pelletsgrillen. Just precis nu håller jag på och gör pulled pork i pelletsgrillen. Det är många timmar kvar
Nu har min pulled pork gått i ca 3 timmar på rökläge i pelletsgrillen. Nu har jag lindat in köttet i folie och skall köra till 90 grader. Första gången jag gör pulled pork så blir spännande.
Jag har ju en Traeger Ironwood 650 pelletsgrill. Valde mellan den och Broilkings alternativ.
Skulle jag köpa pelletsgrill idag så skulle det nog bli någon av Webers modeller. Främsta anledningen till det är att Weber går upp till 315grader och min Traeger endast till 260. Man skall tydligen kunna få riktigt sjyst grillyta med Webern vilket är nästan omöjligt med min Traeger.
Jag har ju en Traeger Ironwood 650 pelletsgrill. Valde mellan den och Broilkings alternativ.
Skulle jag köpa pelletsgrill idag så skulle det nog bli någon av Webers modeller. Främsta anledningen till det är att Weber går upp till 315grader och min Traeger endast till 260. Man skall tydligen kunna få riktigt sjyst grillyta med Webern vilket är nästan omöjligt med min Traeger.
Her er en Thai rett som kjerringen lager til meg av og til , den heiter på Thai Kai-Yasai . Det er en ommelett med en slags pytt i panne med kjöttfars som er steikt med tomatsås og pepper og salt ,
Her har vi en delikatesse , den er stor som en hummer , og samme smaken , men den har ikke klör , En Thai kaller den for hummer , Kjerringen grila den og marinert med ost , Delikatesse som jeg anbefaller ,
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.