Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Enkel, snabb att göra, för en person :
Kokt kycklingbröst ca. 100g
Champinjoner ca. 100g
Spenat, hackad ca. 100g
1 msk, mjöl och smör, för reda av sås.
1 msk, Worcestershiresås.
1 tsk, Aromat och svartpeppar.
Starta upp pannan, i med smör och se till att det tystnar, i med alla ingredienser och när de släpper sin vätska, då åker mjöl & kryddor i, red sen av med mjölk eller eget val av redningvätska.
Ett nytt påhitt, Torskrygg inrullad i baconskivor med Ideal makaroner vid sidan om och en skvätt av Rydbergs Bearnaisesås...
Det enda missen jag lyckades med var snålhet av kryddandet på fisken, den blev ganska smaklös.
Tror att denna funkar bättre på grillen och hög värme eller flera stycken i ugn och i en långpanna som man gör med kåldomar, för i pannan måste man snurra paketet för att få en jämn stekyta.
Så här i efterhand så skulle man nog ha haft någon typ av sås att pensla ytan med för att kunna höja smaken ett steg till... Bon Apetit!
Tidig lunch ute på altanen nu,lagom värme & vindstilla så skönt att sitta här.
Köttsoppan från igår har fått en godare smak & med ostmackor till så är det en höjdare
Köttsoppan från igår har fått en godare smak & med ostmackor till så är det en höjdare
Borde ju inte vara så svårt att få till en köttsoppa nere i thailand. Älgköttet får man väl byta ut mot gris eller nöt,allt annat borde ju gå att hitta.
Borde ju inte vara så svårt att få till en köttsoppa nere i thailand. Älgköttet får man väl byta ut mot gris eller nöt,allt annat borde ju gå att hitta.
Jo visst går det , men den starka Västerbotten kan vara knepigare. Men finns en ostbutik upp I Udon Thani, men har 24 mil dit så blir inte varje dag , Men drar till Pattis i slutet av nästa månad för att hämta en hem en hoj , kanske kan jag även hämta hem en Västerbottensost
Aromat, tror jag måste köpa en burk när jag kommer hem, har jag inte använt sedan jag var tonåring. Kommer ihåg att jag hade smör och aromat på knäckebröd på den tiden, tyckte det var super gott.
Aromat, tror jag måste köpa en burk när jag kommer hem, har jag inte använt sedan jag var tonåring. Kommer ihåg att jag hade smör och aromat på knäckebröd på den tiden, tyckte det var super gott.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.