Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Idag slog jag till med en klassiker från "Skolmatsalen", Blodpudding(Geas, numera uppköpta av Lithells)med vitkål och lingonsylt.
Eller det familjära namnet : Radhusbiff.
Vad hade ni för annat namn på blodpudding?
Idag slog jag till med en klassiker från "Skolmatsalen", Blodpudding(Geas, numera uppköpta av Lithells)med vitkål och lingonsylt.
Eller det familjära namnet : Radhusbiff.
Vad hade ni för annat namn på blodpudding?
Lunch stopp i utkanten av Udon Thani
Och lilla tallriken närmast är min,resten äter lilla sambon som snart närmar sig bli stora sambon,otroligt vad dom kan äta.
Men det börjar märkas....
I dag blev det helgens special hos Harrys, satan vad gott det var. Priset för både mat och dryck tillsammans kan man inte klaga på heller, 495 battingar.
Tror jag törs rekommendera detta . Vårt favo quittio samt nu stigit högt i kvalitet på resturang mat. Var ute i god tid för bord "front side" så riskerar man in't o bli placerad i annexet, hahaha
Tror jag törs rekommendera detta . Vårt favo quittio samt nu stigit högt i kvalitet på resturang mat. Var ute i god tid för bord "front side" så riskerar man in't o bli placerad i annexet, hahaha
Bra att rekomendera något utan att skriva i vilken stad och namn på restaurang.
Står ju iofs namnet på wi-fi skylten men inte säkert alla ser det.
Stad står dock inte.
Bra att rekomendera något utan att skriva i vilken stad och namn på restaurang.
Står ju iofs namnet på wi-fi skylten men inte säkert alla ser det.
Stad står dock inte.
Vars ju lite med idéen...stor stad utanför Pattaya . Nana, 155 Sukhumvit 11/1 Alley, Khlong Toei Nuea, Watthana
Bland det bästa i smak quittio med beef
Kör en Isaan med allt efter 18 hundra o be om ishink till ölen så blir uppvaktningen oförglömlig,hahaha
Förbereder för ikväll, jag vevade ihop en Grekisk Sallad och gjorde en grillsås till köttet.
Få se om det går hem hos thaiarna som vi bjudit hem.
Hennes syrra startar upp kolet till grillen på gasolspisen
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.