Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat)

Stekt sandskädda med citron och dillmajonäs och lite kasslergratäng med pasta.

20260225_125512.webp

Men en airfryer är väl bara en mindre varmluftsugn?
Hade jag fått laga 2 gånger för våran airfryer hade inte fått plats med pommes och fisk samtidigt.
Har dock funderat på sån airfryer med dubbla.
Jag tycker inte att platsbrist är något problem i detta fall eftersom pommes går ganska snabbt. Fisken hinner inte svalna särskilt mycket så mig stör det inte särskilt mycket.

Haft en air fryer hemma i Sverige i ett par år knappt använt den. När vi kom ner till nya huset i Thailand så köptes det en till hushållet , O den användes flitigt till kycklingrätter , bacon till frukost, pommes till o med fixade en fläskpannkaka i den , Så nu har jag börjat använda den jag har här hemma mer o mer.
fläskpankaka.webp

Haft en air fryer hemma i Sverige i ett par år knappt använt den. När vi kom ner till nya huset i Thailand så köptes det en till hushållet , O den användes flitigt till kycklingrätter , bacon till frukost, pommes till o med fixade en fläskpannkaka i den , Så nu har jag börjat använda den jag har här hemma mer o mer.
fläskpankaka.webp

Skicka mig receptet, så kommer jag att göra det samma när jag är hemma i Thailand.
Älskar fläskpannkaka...

@JBK.Ltd.

Skicka mig receptet, så kommer jag att göra det samma när jag är hemma i Thailand.
Älskar fläskpannkaka...

@JBK.Ltd.
Steker fläsket/bacon i airfryern sen i med vanlig fläskpannkakssmet har alltid lite bakpulver i smeten ,, sen har jag inte gallret i airfryern när jag bakar fläskpannkakan funkar klockrent. Glömde lingon hemma men blev en beställning från jomtien.

Steker fläsket/bacon i airfryern sen i med vanlig fläskpannkakssmet har alltid lite bakpulver i smeten ,, sen har jag inte gallret i airfryern när jag bakar fläskpannkakan funkar klockrent. Glömde lingon hemma men blev en beställning från jomtien.

Men fick inte korrekt mängd av ingredienser hur ?
Första steget är hemma, men har aldrig gjort pannkakssmet förut.
Har ätit det och älskat smak.

@JBK.Ltd.

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M
R
Svar