Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Var väl ett stort glas 5555, shit happens och efter 15 år borde ni va vana, vart värre forumskvällar.
Vem bryr sig en full dåre bakom ett tagentbord i urskogen och alla andra i hemmet sover.
Kl 03:20 dock verkar det gått ut ett massutskick i mitt namn som börjar med, du är min syster, trodde var sonen men alla sov då. Kanske börjat skriva i sömnen.....
Men kollade nu på min historik, ditt inlägg fick mig att undra men såg inget här och var väl inget värre igår?
Kl 03:20 dock verkar det gått ut ett massutskick i mitt namn som börjar med, du är min syster, trodde var sonen men alla sov då. Kanske börjat skriva i sömnen.....
Men kollade nu på min historik, ditt inlägg fick mig att undra men såg inget här och var väl inget värre igår?
Dom var nog från mig, vart sent och full var jag.
Dom får jag stå för var ett meddelande dock som gick ut 03:20 på messenger som började med min syster.
Alla jag pratat med har sagt svarade inte på den, det är ju inte du nånstans.
Är ju fostrad i Ale träsket 70-80-90.
Var väl Sverige % kriminellsta samhälle då, så är inte så känslig.
Dock kanske du menade i fel tråd, skit samma lika bra du raderade skiten antagligen och jag skall nog tacka dig för när jag blir full skriver jag hej vilt.
Var väl ett stort glas 5555, shit happens och efter 15 år borde ni va vana, vart värre forumskvällar.
Vem bryr sig en full dåre bakom ett tagentbord i urskogen och alla andra i hemmet sover.
Jag är inte elak men stör mig på att du försöker vara kul.
Du har noll dialekt, själv kan jag alla nordiska dialekter och förstår inte att vissa inte förstår.
Men du letar problem, häng med mig och iiiiiiii på öarna en sommar.
För mig är färöika, danskka. Norska svensks.
Vi är så många tänker inte ens på att vi snackar olika. Jag snackar svenska. Hello guys Im from thailand 7 year.
Jag är inte elak men stör mig på att du försöker vara kul.
Du har noll dialekt, själv kan jag alla nordiska dialekter och förstår inte att vissa inte förstår.
Men du letar problem, häng med mig och iiiiiiii på öarna en sommar.
Rättelse om steken i Sukhumit tidigare. 16Ttbh var för 5 personer. June, kusin till indianen fyllde 20 år då så jag ville göra lite extra innan vi for hem.
16Ttbh vars 5 personer på El Grachio söder om Nana och inkluderade en flaska melbac samt olika spaggetti med japanska kottletter med tillbehör. Gott och festligt i alla vänners lag
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.