Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har roat mig lite med att baka på sista dagarna. Var ju lärling på konditori som ung pojk i Finland. En smörgåstårta, det var mera som test för brödbotten, men sedan dras man ju med.
Även en köttpiråg från gamla skolan, fast la lite thaismaker för annars gillar dom inte det.
5555555.
Jag har ätit 1 pizza på 2 månader och 3 hamburgare, bara för jag la upp bilder på dom här vid alla tillfällen så betyder det inte att jag lever på det.
Personligen älskar jag skaldjur, de som bott nära kusten fick väl detta på bordet nästan dagligen, så de har nog förätit sig.Här finns bara signalkräftor, men äter dom med glädje. Nu ska jag ut och ta lite abborre, de små ska smörstekas, de större 6-8 hg rökas.555 Ja det är ju planen, kanska blir fiskafi..a
Personligen älskar jag skaldjur, de som bott nära kusten fick väl detta på bordet nästan dagligen, så de har nog förätit sig.Här finns bara signalkräftor, men äter dom med glädje. Nu ska jag ut och ta lite abborre, de små ska smörstekas, de större 6-8 hg rökas.555 Ja det är ju planen, kanska blir fiskafi..a
Samma här men nu lär det inte bli någon krabba hemma. Frugan har nämligen blivit allergisk, får klåda och stickningar i munnen och på läpparna om hon äter det. Så jag har förbjudit henne denna delikatess, man vill inte att det skall bli värre och att hon drabbas av en anafylaktisk chock. Än så länge fungerar dock räkor bra, hon får hålla sig till dom.
Samma här men nu lär det inte bli någon krabba hemma. Frugan har nämligen blivit allergisk, får klåda och stickningar i munnen och på läpparna om hon äter det. Så jag har förbjudit henne denna delikatess, man vill inte att det skall bli värre och att hon drabbas av en anafylaktisk chock. Än så länge fungerar dock räkor bra, hon får hålla sig till dom.
5555555.
Jag har ätit 1 pizza på 2 månader och 3 hamburgare, bara för jag la upp bilder på dom här vid alla tillfällen så betyder det inte att jag lever på det.
Jag säger inte att jag älskar skaldjur men jag äter
Men skulle beställa pizza eller burgare om jag hade valet på menyn,
Men frugan skulle välja skaldjur.
Jag håller tveklöst med henne. Jag äter knappast mer än max 5 hamburgare och / eller pizzor på ett år. Hälsofreak, nä absolut inte! Men jag mår faktiskt bättre om jag undviker skräpmaten.
Är man van vid att innan ha ätit färska västkusträkor direkt ur koket så blir det aldrig att jag köper.
Jag äter mest kött, fisk om det serveras nyfångad ombord men köper inte så ofta.
Ingen fisk och skaldjursmänniska, kräftor smakar som dyn dom lever i, asätare.
Är man van vid att innan ha ätit färska västkusträkor direkt ur koket så blir det aldrig att jag köper.
Jag äter mest kött, fisk om det serveras nyfångad ombord men köper inte så ofta.
Ingen fisk och skaldjursmänniska, kräftor smakar som dyn dom lever i, asätare.
Jag fick bara fisk lunch och kvällsmat 6 daga i veckan, år in och år ut
Kött bara på söndaga.
Nää jag äter skaldjur men go steak är YUMMY och älskar en god burgare utan pommes då pratar jag inte Donken eller BK.
Och Pizzor som du har visat tycker jag om.
Amen
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.