Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat)

I afton skall hon få så hon håller tyst. Ber om ursäkt för bild @Khuntan ;)

20200328_213159.jpg

Fy fn, har putsat 6 kg oxfilé, tur ingen ser hur petig jag är;)

Får mig att tänka på när vi va i Thailand i november. Hade med några kilo, när jag putsade för att ge till vår hund, smög en granne ner det i en påse.
Dagen efter fick jag höra från hennes gubbe att han fått det bästa köttet han ätit:rolleyes:

Säger mer om dig än grannens gubbe ;)

Ta kontakt med en jägare i ditt område, hen fixar garanterat detta till dig. Och visst är det kul att kunna servera våra svenska smaker. En annan grej som vi ratar är omogna, gärna små äpplen. Detta är en delikatess för dom.
Tack ska du ha. Känner få jägare, men nått fryst i frysdisken hos de lokala säljarna ska jag nog leta upp. Tror jag har smakat vildsvin nån gång, men minnet sviker mig. Var och handlade idag och min käraste påpekade priset på stjärnfrukt (199kr / hg). Men vet att jag har sett päron i Thailand för hutlösa priser. Päron vet jag är efterfrågat av thai, haha. Men nästan lite sällsynt att hitta päronträd i Sverige med. Men de finns :nod:

Bedkymra dig inte
I afton skall hon få så hon håller tyst. Ber om ursäkt för bild @Khuntan ;)

20200328_213159.jpg
Beskymra
dig inte du är både lite och obetydlig. Är sonen din längre än dig om det nu är din son stackarn han har ju fått längden.
Vi fortsätter väl i sam goda ting idag. Hur är det når du över relingen med näsan. Att pissa klar du inte vet vi nu.

Bedkymra dig inte

Beskymra
dig inte du är både lite och obetydlig. Är sonen din längre än dig om det nu är din son stackarn han har ju fått längden.
Vi fortsätter väl i sam goda ting idag. Hur är det når du över relingen med näsan. Att pissa klar du inte vet vi nu.
Fortsätter idag?
Du är ju i Australien, dagen är ju redan slut där, börjar ju gå mot eftermiddag.
Inte konstigt om folk tvivlar på att du är där, då du inte följer dygnet där ;)

Du har väl
Äter rester från @Micke.T
Snäll granne som lämnar lite av sitt skrap till mig... gott att bo bland borgarbrackare som kastar bort fin oxfilé...

20200328_190615.jpg

20200328_191155.jpg

Di är väl det mest patetiska på detta forumet har du publicerat tvivlar på att du överhuvudtaget varit utan för biskopgården något annat än mat. Varför har du inte en köttbulle som profil bild var hade skillnaden varit.

Du har väl

Di är väl det mest patetiska på detta forumet har du publicerat tvivlar på att du överhuvudtaget varit utan för biskopgården något annat än mat. Varför har du inte en köttbulle som profil bild var hade skillnaden varit.

Skall du prata med mig om vart jag varit och vilka bilder jag lagt upp... :rolleyes:

Di klarar ju inte ens av att producera en enda bild som bevisar att du kommit utanför Sverige ens... du sitter väl i någon hyresetta i ett utanförskapsområde i Stockholm och fabulerar bara. Sett någon bild på datorn och drömmer om Thailand och Australien.

Jag var i Thailand för bara några dagar sedan, i Japan veckan innan och i Australien i december 2018. Samtliga resor har det publicerats bilder om...

Skall du prata med mig om vart jag varit och vilka bilder jag lagt upp... :rolleyes:

Di klarar ju inte ens av att producera en enda bild som bevisar att du kommit utanför Sverige ens... du sitter väl i någon hyresetta i ett utanförskapsområde i Stockholm och fabulerar bara. Sett någon bild på datorn och drömmer om Thailand och Australien.

Jag var i Thailand för bara några dagar sedan, i Japan veckan innan och i Australien i december 2018. Samtliga resor har det publicerats bilder om...
Du är en känd mytoman på samtliga forum. Jag har aldrig sett någon med så sliskiga strumpor. I första klass.

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar