Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat)

Burgare av vildsvin blev min lunch på kneget idag.
Grisen hämtades ute på Rådmansö förra veckan,kanske inte så miljövänligt att åka ändå ner dit,men jordbrukaren som har vete fälten blev glad iaf.

IMG-20200802-WA0001.jpeg

Fixade lite lunch åt vargarna idag, tre hungriga 11 åringar, blev soprent på tallrikarna. Lättlagat tilltugg tillagas nu i airfryer’n.
1DE96C54-93E3-451D-A7F9-9CBC3257E583.jpeg
3C196C19-CCE7-4F82-B3B0-5BB9A5C5821E.jpeg
ACB5F9A0-5E53-4C23-92AC-C40C4C02786C.jpeg
4FE01FCA-82EA-48C5-B1E2-1F0919B0B0DC.jpeg
Tycker mig se en Air-Fryer på sista bilden, en riktigt bra grej som vi använder mycket.
Men är nu mätt efter söndagens oxfilé med hasselbackspotatis och därefter glass som dessert. Har lagt upp en bild på denna läckerhet tidigare så avstår denna gången. Vår nuvarande filippinske kock är alldeles superb.

Tycker mig se en Air-Fryer på sista bilden, en riktigt bra grej som vi använder mycket.
Men är nu mätt efter söndagens oxfilé med hasselbackspotatis och därefter glass som dessert. Har lagt upp en bild på denna läckerhet tidigare så avstår denna gången. Vår nuvarande filippinske kock är alldeles superb.
Vi köpte en sådan i veckan, får skylla på er;)då eran fina airfryer väckte vårt intresse:)ångrar inte en sekund det inköpet:)

Ja, denna används ofta, kanske ett onödigt köp när vi har varmlufts ugn men den är enkel att använda och att diska

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar