Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat)

Ingen fara kjell.t :)

Nu har jag lagt in en hel rå hemma kryddad kyckling i ugnen för grillning och en lasagne.
Till kycklingen kanske det blir ris till, annars ska jag slafsa i mig den som den är :P

Dagens lunch blir

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=15.906734,103.391796

ImageUploadedByTapatalk1325044945.522340.webp

ImageUploadedByTapatalk1325045176.520562.webp

"gunnarg " sa:
Var kan man köpa havregryn i Thailand och vad heter det på thailändska?Längtar efter havregrynsgröt.

Med all den uppenbara talangen för bak och matlagning våra medlemmar har, tycker jag det är konstigt att du inte fått något svar. 8)

"gunnarg " sa:
Var kan man köpa havregryn i Thailand och vad heter det på thailändska?Längtar efter havregrynsgröt.

Kentbra!

Det ska finnas på de stora butikerna typ Big C, Tesco Lotus och Carre four och du ska leta efter en plåtburk med plastlock på och på burken ska det stå "OATS Grains el. Meals" eller nått liknande, tyvärr var det länge sen jag köpte den, så jag är lite ringrostig i minnet..

Jo-Be

"Jo-Be " sa:
Kentbra!

Det ska finnas på de stora butikerna typ Big C, Tesco Lotus och Carre four och du ska leta efter en plåtburk med plastlock på och på burken ska det stå "OATS Grains el. Meals" eller nått liknande, tyvärr var det länge sen jag köpte den, så jag är lite ringrostig i minnet..

Jo-Be

Bra där... Men nu var det ju inte Kentbra som frågade... Det var ju Gunnarg 8)

"Gazton " sa:
Bra där... Men nu var det ju inte Kentbra som frågade... Det var ju Gunnarg 8)

Thai SORRY!! gunnarg, jag mena dig och inte Kentbra, men jag hoppas att infon gick fram.. :wai: :wai:

"gunnarg " sa:

"Jo-Be " sa:
gunnarg!

Jo-Be

ps. det finns garanterat på FOOD LAND om du har dem i närheten.. ds.

Jo-Be

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
21 K
magnusjansson
M
R
Svar
37