Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Taco kryddad Älgfärs i tortilla bröd blev middag idag.
Måste nöta på älgköttet nästan dagligen för om några månader kommer förhoppningsvis nytt,men än verkar det vara långt ner innan man börjar ana botten i mina frysar
Fick ca 5 kg rabarber av en jobbarkompis, så ikväll har jag testat detta recept. Blir det gott/bra gör jag om det.
Annars blir det paj/kräm och tillbehör till bakning som tex sockerkakor.
Smakade helt ok till kvällens fläskkarré med bakpotatis
Jag hade i två chili istället för en och jag hade bara äppelvinäger istället för rödvinsvinäger
Så lite mindre äppelvinäger så hade det nog vart perfekt.
Säsongspremiär för färska svenska, inhandlades igår för 29:90 kilot, bara dillen som skall adderas. Sen blir det ryggbiff men grillen får vila idag. Det blåser rejält så avstår.
Svenskane er vel dei einaste landet som bruker dill når dere koker poteter , er det noen som veit om andre land som bruker dill når dei koker poteter .
Det er mye god fisk i Thailand . Her er ein måte å tilbreda fisk på ,som vi gjor både i Thailand og Norge , Det er halvtorka fisken , i Norge kaller vi det Boknafisk ,Den er fantastik god , og dyr i Norge ca. Nkr 900 pr kilo . Den beste boknafisken jeg har smakt i Thailannd er av Barracuda den kosta ca Nkr 75,- pr kilo i Thailand , Se foto . I Thailand grillar dei boknafisken , det var svert godt , eller dei legger fisken i saltvannn noen timer , og så ångkoker fisken .
Svenskane er vel dei einaste landet som bruker dill når dere koker poteter , er det noen som veit om andre land som bruker dill når dei koker poteter .
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.