Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Blev två rätter. Gjorde en pesto av en del av det som syns på bilden. Rätt #1 Mozzarella med pesto ovanpå. Rätt #2 Sparris med pesto, parmesan och lite hackad pistagenöt ovanpå.
Om du gillar lammracks så kan du alltid baka in dom i pesto och slänga på grillen.
Bryn köttet innan du bakar in hela ”racken”.
Stört gott.
Kan köra pesto på sidan av dessutom
Grannen kom in med min favoritfisk, harr. Eftersom frugan inte har möjlighet att laga till den måste jag själv fixa det. När det gäller harr tappar den otroligt mycket i kvalitet om man låter den ligga till sig eller fryser in den. En stor nackdel för en som jag som varit på rymmen från köket nästan hela mitt liv.
I varje fall började jag med att misshandla de stackars fiskarna.
Resten kommer inte heller att bli något att skryta med. Får hoppas att det blir ätligt i varje fall.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.