Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vart att prova lokal haket nästgårds i Ånge kammusslor till förrätt och peppar stek som huvud rätt. Väldigt bra köttet serverades (medium rare) av hög kvalitet. Körde så dryckes valet blev cola
Att samlas kring mat känns viktigare och vanligare i Thailand överlag. Just mokata tycker jag är väldigt trevligt synd bara att smartphone uppfanns kan jag känna ibland.
Satt på en bar häromdagen, ovanligt
Känner ju alla i baren väl så är väl ingen normalkund och får inte samma uppmärksamhet. Hur som helst, alla tre damer i baren satt och glodde i sina mobiler när jag drack min öl. Filmade spektaklet och sade i filmen ”good company” sedan skickade jag klippet till närmsta tjejen som tittade upp efter stund och började skratta lite pinsamt.
Tycker det bara blir mer och mer accepterat att ständigt vara upptagen med sin phone. Jag smittas ju också men reflekterar och tänker på det i alla fall. Tråkig utveckling men jag är väl gammal kanske.
Att samlas kring mat känns viktigare och vanligare i Thailand överlag. Just mokata tycker jag är väldigt trevligt synd bara att smartphone uppfanns kan jag känna ibland.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.